kilik Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) 10/10/08 Bratz: Girls Really Rock Bratz Kids Build-A-Bear Workshop: A Friend Fur All Seasons LEGO Batman 17/10/08 Avatar: The Legend of Aang ~ Into the Inferno Garfield Gets Real Rubik's Puzzle World 24/10/08 Disaster: Day of Crisis Margot's Word Brain Professor Heinz Wolff's Gravity SpongeBob Squarepants featuring the Nicktoons: Globs of Doom 31/10/08 Carnival Games: Minigolf Disney: Sing It! Dragonology Fun Park Monster Lab My Horse & Me 2 NHL 2K9 Final Fantasy Fables: Chocobo’s Dungeon James Bond 007 Quantum of Solace MySims Kingdom 07/11/08 High School Musical 3: Karaoke High School Musical 3: Senior Year Dance! Star Wars: The Clone Wars - Lightsaber Duels Ultimate Band Trauma Centre: New Blood 14/11/08 All Star Cheer Squad Shaun White Snowboarding: Road Trip Wii Music Popstar Guitar 21/11/08 Need for Speed Undercover Skate Tomb Raider: Underworld 28/11/08 Disney Quiz Ellen Whitaker's Horse Life WSC Real 08: World Snooker Championship 2008 05/12/08 Animal Crossing: Let's Go To The City 13/02/09 Deadly Creatures 28/03/09 Rune Factory Frontier 11/04/09 Little King's Story Endret 7. oktober 2008 av kilik Lenke til kommentar
unwill Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Heller kvalitet enn kvantitet egentlig... Kan ikke akkurat se for meg at spill som: "Bratz: Girls Really Rock" blir et bra spill. Men godt å se at spill som Wario er på vei og kommer snart. Hvor ble det av Final Fantasy Fables: Chocobo's Dungeon, spillet var jo lansert i USA for flere måneder siden :-( Lenke til kommentar
kilik Skrevet 3. september 2008 Forfatter Del Skrevet 3. september 2008 Det skal komme før jul en gang. Lenke til kommentar
Garney Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Oh yeah, bare en måned til Bratz: Girls Really Rock og Bratz Kids Lenke til kommentar
Jon_ Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 synd de fleste vil koste 5-600 kr men sam&max...hmmm Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Knallbra tråd på NeoGaf: The next promising Wii games - pics and videos http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=334173 Der er alt dødkjøttet luket ut! Gleder meg til Korotinpa 2! Visste ikke at det kom ut Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Kommer ikke Mushroom Men: The Spore Wars også? Eller er det bare Amerika som får det i år? Knallbra tråd på NeoGaf: The next promising Wii games - pics and videos http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=334173 Mye bra der. Litt spent på hvordan det blir med noen av titlene. Hvis ikke Fragile, Kizuna, Arc Rise Fantasia og Sky Crawlers gis ut utenfor Japan blir jeg litt lei meg. Lenke til kommentar
svenka Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Noen som vet om Wario blir skikkelig nintendo kvalitet ala mario osv? Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Alle anmeldelsene og sniktittene av det ser nå lovende ut. sjekk ut denne videoen, en liten gjennomgang av spillet. Lenke til kommentar
Syv Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Mye BS til Wii framover spør du meg. Synd, skulle gjerne brukt min wii mer! Lenke til kommentar
-kai- Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Mye søppel, men gleder meg voldsomt til Sam & Max (har på mirakuløst vis ikke fått testet PC-versjonen) og Wario Land. Tomb Raider kan også bli hyggelig hvis man holder seg på linjen med utforsking fremfor action, men foretrekker nok dette på en HD-konsoll. Opoona virker også litt interessant, men kanskje i overkant sært. Skal testes i alle fall. Endret 8. september 2008 av -kai- Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Sam & Max skal inn i denne hustanden! Og mye mulig at The Force Unleashed slår følge om det er bra. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 9. september 2008 Forfatter Del Skrevet 9. september 2008 Hvor ble det av Final Fantasy Fables: Chocobo's Dungeon, spillet var jo lansert i USA for flere måneder siden :-( London (9th September 2008) – Square Enix Ltd., the publisher of Square Enix® interactive entertainment products in Europe and other PAL territories, today announces FINAL FANTASY® FABLES: Chocobo’s Dungeon®, featuring a loveable cast of Chocobo and his friends will be available across Europe and PAL territories on October 31st 2008, exclusively on Wii™. Har lagt det til listen. Skal forsøke å holde den oppdatert, i alle fall med de mest profilerte spillene. Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Jeg så ikke Animal Crossing: City Folk. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 11. september 2008 Forfatter Del Skrevet 11. september 2008 Nei, det har ikke fått noen dato ennå. Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Nei, det har ikke fått noen dato ennå. jo. 10 november. Det er en stund siden. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 12. september 2008 Forfatter Del Skrevet 12. september 2008 Har du noen kilde på det? Kan ikke se det er annonsert noen dato noe sted. Trauma Centre: New Blood kommer 7.november. Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Har du noen kilde på det? Kan ikke se det er annonsert noen dato noe sted. Trauma Centre: New Blood kommer 7.november. ifølge ign kommer det da. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 12. september 2008 Forfatter Del Skrevet 12. september 2008 IGN tar feil. Det kommer 16.november i USA, men ingen dato er klar for Europa foreløpig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå