Gå til innhold

Fotogalleri på nettside (Gallery?)


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Litt usikker på om det er rett forum, men prøver!

 

Holder en nettside for et studenthus, som publiseres gjennom wordpress.org sin plattform. Det er veldig greit, det er flere som skal oppdatere siden med nyheter og det funker fint. Men vi trenger også et fotogalleri og der har ikke wordpress noen særlig god løsning syntes jeg. Noen som har forslag til sider man kan lage fotogalleri som kan helst integreres med siden, men ihvertfall ser fint og stilrent ut?

 

Det er en nåværende fotograf som skal legge inn bilder og en tidligere fotograf som skal legge ut sine. Jeg vil ha mulighet til å lage mapper for år og arrangement og det må være lett å legge ut flere bilder, gjerne med kommentar. Flickr blir for begrensa og er usikker om photobucket er noen god løsning heller. Vil jo helst at galleriet ikke skal skille jeg for mye ut fra resten av siden også. Dessuten bør det være gratis.

 

Ser jo at veldig mange nettsider har bildegalleri som jeg er ute etter, så det bør vel ikke være så vanskelig å finne noe egentlig?

 

Den jeg har sett på så langt kalles bare Gallery (http://gallery.menalto.com/), noen som har vært borti denne?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

lurt også på det samme.

men er litt usikker på hva dette er:

 

 

A brief overview of the requirements of Gallery 1 and Gallery 2:

 

 

* Image Processing Library - In order to automatically generate thumbnails and resized versions of your photos, Gallery requires either ImageMagick or NetPBM. Gallery 2 additionally supports GD and GraphicsMagick

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...