tellus Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Har en bryter liggende her meg 3 pinner på. Er 2 stillinger opp og ned. Det står on-on.. Kan jeg bruke denne til og veksle mellom 7-12 v? Hvis jeg kobler feks. 12 v øverste og 7 neders. jord i midt vil dette da funke?? Er kansje et latterlig spørsmål men har ikke peiling på elektronikk. Formålet er å kunne veksle på kab. viftene. Lenke til kommentar
Novec Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Det går fint, men du må koble 12V direkte til pluss på vifta. Minus på vifta fester du på den midterste tilkoblingen på bryteren, og de to andre til hhv. jord og 5V. B1 på tegningen under viser hvordan du skal koble. Har du to brytere kan du også sette viftene i 5V eller skru dem helt av - se denne gode, gamle guiden. Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 novec: han sa han hadde 1 bryter!!!... Funker fett det: Lenke til kommentar
Novec Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 CaNaBiS: Les teksten: B1 på tegningen under viser hvordan du skal koble. Hvis han har to brytere, noe som ikke er helt utenkelig, kan han bruke hele koblingsskjemaet. Koblingsskjemaet ditt kommer forresten ikke fram, får bare feilmelding fra Start.no at siden ikke finnes. Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 ok, men koffer jøre det vanselig for han? Han har sikkert ikke så mye peiling siden han spørr.. Lenke til kommentar
Novec Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Fordi det var det bildet jeg hadde ;-) Hvis han har, eller skulle finne på å kjøpe, en bryter til, er koblingsskjemaet klart for det også. Lenke til kommentar
tellus Skrevet 23. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2003 tror jeg vil styre unna og kunne skru av, vil prøve å koble cpu vifte også på dette. kjører den på halv fart nå... Har en slk 800 med en 8 cm vifte. + 2 12 cm papst. Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Fordi det var det bildet jeg hadde ;-) Hvis han har, eller skulle finne på å kjøpe, en bryter til, er koblingsskjemaet klart for det også. Okii. men faen. casemodd sia mi klikka litt.. men du skjønner lars sitt bilde? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå