Gå til innhold

Hvorfor blir emoer sure av å bli kalt emo?


Anbefalte innlegg

Jeg er emo og syns det er frekt vis noen kaller meg emo, de bruker det som ett ondt ord for å dytte oss ned.

Blir det samme som å rope downs til en som har downs syndrom.

 

Fett å sammeligne stilen sin med hjerneskada folk :p

Nei, men du skjønner vel?! :roll:

 

Blir teit å sette folk i bås, og hate de fordi de ser ut som de gjør. Noe som heter smak og behag, og smak kan ikke diskuteres, det har vel ikke alle hørt om. Så la nå folk se ut se, lukte, snakke osv. som de selv vil..... Ikke alle som liker og være mainstream/følge med strømmen. Dere emo-, -sosse, -gangster hatere, hadde vært interessant å ha sett hvordan dere ser ut. Mange av dere ser sikkert dritkjedelig ut, etter _min_, ja smak og behag igjen, oppfatning, men står jo ikke og syter over at dere ser ut som kjedelige nerds. Dømmer _ingen_

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er emo og syns det er frekt vis noen kaller meg emo, de bruker det som ett ondt ord for å dytte oss ned.

Blir det samme som å rope downs til en som har downs syndrom.

 

Fett å sammeligne stilen sin med hjerneskada folk :p

Nei, men du skjønner vel?! :roll:

 

Blir teit å sette folk i bås, og hate de fordi de ser ut som de gjør. Noe som heter smak og behag, og smak kan ikke diskuteres, det har vel ikke alle hørt om. Så la nå folk se ut se, lukte, snakke osv. som de selv vil..... Ikke alle som liker og være mainstream/følge med strømmen. Dere emo-, -sosse, -gangster hatere, hadde vært interessant å ha sett hvordan dere ser ut. Mange av dere ser sikkert dritkjedelig ut, etter _min_, ja smak og behag igjen, oppfatning, men står jo ikke og syter over at dere ser ut som kjedelige nerds. Dømmer _ingen_

 

ja tro meg, folka på forumet her ser ekstremt kjedelig ut, ta en titt i bildetopicen!! Men siden klærne som regel "reflekterer" personligheten, så er det ofte at folk setter hverandre i bås. F.eks du møter en fyr i byen. Han kommer gående og er skinna, har kanskje en skinnjakke, militærbukse og boots. Kanskje han også har slengt på litt tatoveringer av norønne symboler. Hva hadde du tenkt om denne personen?

Lenke til kommentar

Ikke alle kjører en like utpreget stil der, i følge det jeg har sett + det er stort sett de samme som poster, virker det også som, så viser ikke helheten.

 

Det jeg hadde _tenkt_ om han var at han kjører en modig og røff stil, og hatt i bakhodet at dette ofte er en stil nazier bruker. Men jeg hadde aldri gått bort til han og sagt "Hei nazi" og dømt han for slik han ser ut. Selv om jeg er i mot nazisme, så betyr det ikke at jeg skal pepre huda hans full av hvor idiotisk nazisme er. Folk får se ut og gjøre som de vil. Skjønner poenget ditt, men meninga mi hadde jeg holdt meg for meg selv og behandla han likt som en mainstream kar.

Lenke til kommentar
Ikke alle kjører en like utpreget stil der, i følge det jeg har sett + det er stort sett de samme som poster, virker det også som, så viser ikke helheten.

 

Det jeg hadde _tenkt_ om han var at han kjører en modig og røff stil, og hatt i bakhodet at dette ofte er en stil nazier bruker. Men jeg hadde aldri gått bort til han og sagt "Hei nazi" og dømt han for slik han ser ut. Selv om jeg er i mot nazisme, så betyr det ikke at jeg skal pepre huda hans full av hvor idiotisk nazisme er. Folk får se ut og gjøre som de vil. Skjønner poenget ditt, men meninga mi hadde jeg holdt meg for meg selv og behandla han likt som en mainstream kar.

 

Kanskje litt sunn fornuft å ikke gå å drite ut en nynasist da, samme å gå til en pakkisgjeng å kalle de jævla pakkiser, eller i hele tatt se på dem :p

Lenke til kommentar
Ikke alle kjører en like utpreget stil der, i følge det jeg har sett + det er stort sett de samme som poster, virker det også som, så viser ikke helheten.

 

Det jeg hadde _tenkt_ om han var at han kjører en modig og røff stil, og hatt i bakhodet at dette ofte er en stil nazier bruker. Men jeg hadde aldri gått bort til han og sagt "Hei nazi" og dømt han for slik han ser ut. Selv om jeg er i mot nazisme, så betyr det ikke at jeg skal pepre huda hans full av hvor idiotisk nazisme er. Folk får se ut og gjøre som de vil. Skjønner poenget ditt, men meninga mi hadde jeg holdt meg for meg selv og behandla han likt som en mainstream kar.

 

Kanskje litt sunn fornuft å ikke gå å drite ut en nynasist da, samme å gå til en pakkisgjeng å kalle de jævla pakkiser, eller i hele tatt se på dem :p

 

Det er jo det de vil være. En emo. men når man sier: Du er en emo f.eks. blir de forbanna og sier: DET ER JEG IKKE!!!

 

Netopp! Du sier det jo selv, sunn fornuft å ikke drite han ut, samme som at man ikke skal hate emoer for slik de ser ut.......

Lenke til kommentar

Ikke alle som er kledd i svart er emoer. Det å dra alle over en kam er ganske trangsynt.

Hadde jeg kledd meg bare i svart idag og blitt dømt av folk som må slenge med leppen for noe jeg ikke er så hadde jeg ikke akkurat gitt en klem og sagt takk.

Flere er vel emo, men ikke alle. Jeg var mix mellom metal og goth. Det er flere år siden nå. Likte stilen og den passet meg. Men emo har jeg aldri vært :nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...