CombatPsycho Skrevet 9. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 Jeg bli irritert når jeg blir kaldt hviting, fordi hvis man sier svarting tilbake blir det masse oppstyr, men hvis du blir kaldt hviting er det ikke noe farlig.. Det er da vel ingen god grunn? Er forskjell på måten du blir kalt hviting, neger, svarting eller hva det nå skulle være. Har jo litt med retorikk å gjøre, du merker jo forskjell hvis noen bruker de ordene som skjellsord eller om de bare rett og slett kaller deg det, fordi du er det. En hvit person er jo hvit. Lenke til kommentar
Hanfrapubennedigata Skrevet 9. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 Grunnen er nok at emo blir brukt som skjellsord ja. Jeg må innrømme at med en gang jeg hører ordet emo, så tenker jeg på kutting. Det er forsovidt greit nok i seg sjøl, det mest plagsomme er alle fjortis-emoene. Men de blir vel nesten ikke sure for å bli kalt emo. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 Jeg er emo og syns det er frekt vis noen kaller meg emo, de bruker det som ett ondt ord for å dytte oss ned.Blir det samme som å rope downs til en som har downs syndrom. Nei, det blir det samme som å rope "drittunge" til en drittunge. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 9. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 Blir litt teit å sammenligne det med en person som har feks downs. De kan da ikke noe for at de er som de er. Dere velger jo selv å kle dere på den måten dere gjør. Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 9. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 Rockestilen er vel heller ikke så pen den heller.... Det syns jeg MEn jeg liker den litt harry stilen, med olajakke og vest osv Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 9. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 Man kaller dem tard/retard/hemma, ikke downs. Man kaller slike som deg idioter og. Jeg tror ikke det er mange som er så nedlatende som deg og kaller funksjonshemmede/utviklingshemmede for hemmafolk og tards. Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 9. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 Man kaller dem tard/retard/hemma, ikke downs. Man kaller slike som deg idioter og. Jeg tror ikke det er mange som er så nedlatende som deg og kaller funksjonshemmede/utviklingshemmede for hemmafolk og tards. Cyberpunk: Blåbær: Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 Svært så politisk korrekte vi var da, er det ingen vi kan spøke med lengre? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 9. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 Det handler ikke om å være politisk korrekt, det handler om å ha vett nok til å behandle folk med respekt. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 9. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 Det handler ikke om å være politisk korrekt, det handler om å ha vett nok til å behandle folk med respekt. Respekt? Hva vet en 17 år gammel guttunge om respekt? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 9. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Respekt? Hva vet en 17 år gammel guttunge om respekt? Nok til å være i stand til å oppføre seg ordentlig. Endret 9. oktober 2008 av Cyberpunk Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 9. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 Emo kan ikke sidestilles med neger. Man er neger uansett om man vil det eller ikke. Men det blir mer som nerd eller soss, som også blir brukt som skjellsord eller altfor mye. Du er et menneske, og kun fordi du har en lik (musikk)stil som mange andre er du ikke alle andre. Din stil har egentlig fint lite med deg som person å gjøre. Det handler ikke om å være politisk korrekt, det handler om å ha vett nok til å behandle folk med respekt. Respekt? Hva vet en 17 år gammel guttunge om respekt? Mer enn en 19 år gammel guttunge? Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 11. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2008 Fordi de vet at de selv er drit-fuckings stygge, og at folk forbinder ordet "Emo" med svarte klær, chains og stygge sveiser ergo stygg stil... Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 11. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2008 Jeg utnevner Eriqo til den nye Messias. Hans reflekterte, velvalgte ord har fått meg til å se lyset. We're not worthy! We're not worthy! Hail hail! Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 11. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2008 Jeg utnevner Eriqo til den nye Messias. Hans reflekterte, velvalgte ord har fått meg til å se lyset. We're not worthy! We're not worthy! Hail hail! YESS!!! Bend over! Go down! YEAH! Nei, generelt irritert innlegg.. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2008 Jeg utnevner Eriqo til den nye Messias. Hans reflekterte, velvalgte ord har fått meg til å se lyset. We're not worthy! We're not worthy! Hail hail! Dere følger ihvertfall ikke mainstream moten, men desto værre er dere helt nazi på å kjøre stilen deres fullt ut. Det holder ikke med en sort bukse, men alt skal være sort, sminke, neglelakk og alt det andre tullet. Personlig har jeg aldri sett selv folk som er meget bevisste på det som kan kalles mote, kjøre stilen fullt ut, hvis man skal høre på det motehusene har å si. Mulig det vil vekke for mye (negativ?) oppmerksomhet... Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 11. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2008 Dere følger ihvertfall ikke mainstream moten, men desto værre er dere helt nazi på å kjøre stilen deres fullt ut. Det holder ikke med en sort bukse, men alt skal være sort, sminke, neglelakk og alt det andre tullet. Personlig har jeg aldri sett selv folk som er meget bevisste på det som kan kalles mote, kjøre stilen fullt ut, hvis man skal høre på det motehusene har å si. Mulig det vil vekke for mye (negativ?) oppmerksomhet... Dere? Jeg håper virkelig ikke du regner med meg i det der tullet. Jeg regner med du tror jeg går under emo-kategorien fordi jeg velger å (i denne tråden) forsvare de fordi definisjonen på dagens emo er helt på trynet? Tja.... Personlig synes jeg mange som har stilen er helt på jordet uten sans og samling, men det er da så. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2008 Beklager om jeg antok at du var emo, men det virket nesten slik ut ifra det du skrev. Men bortsett fra det så står jeg for det jeg skrev. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 11. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2008 Ja, jeg er enig i at de som på liv og død skal kjøre stilen fullt ut ser helt jævlig ut. Det begynner å bli en fjortisstrend blant fjortissungdommer som ikke helt vet hvem de er og hva de vil med livet. De ødelegger for alle, og drar masse negativ oppmerksomhet. Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 12. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2008 Jeg er emo og syns det er frekt vis noen kaller meg emo, de bruker det som ett ondt ord for å dytte oss ned.Blir det samme som å rope downs til en som har downs syndrom. Fett å sammeligne stilen sin med hjerneskada folk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå