Gå til innhold

Hvorfor blir emoer sure av å bli kalt emo?


Anbefalte innlegg

Det er jo det de vil være. En emo. men når man sier: Du er en emo f.eks. blir de forbanna og sier: DET ER JEG IKKE!!!

Hvorfor det? De vil jo ha blekksvart hår som dekker 70% av ansiktet og hører på Escape the Fate.

 

Skjønner ikke hvorfor de blir sure av det:) Når det er en typisk emo.

 

Kanskje emo skal gå under samme kategori som homofil og lesbisk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, det er faktisk ikke det. Det er ikke alle som liker å bli satt i bås bare fordi de liker den og den musikken og har en svart t-skjorte. Jeg syns man skal være forsiktig med å si hva andre er og hva de står for. Det er det kun de som vet best. Hva med å bare droppe å kalle andre ting? Droppe å snakke om noe man absolutt ikke har peiling på. Og det er nå ikke akkurat et ord man forbinder med noe positivt nu om dagen.

Lenke til kommentar
Det er jo det de vil være. En emo. men når man sier: Du er en emo f.eks. blir de forbanna og sier: DET ER JEG IKKE!!!

Hvorfor det? De vil jo ha blekksvart hår som dekker 70% av ansiktet og hører på Escape the Fate.

 

Skjønner ikke hvorfor de blir sure av det:) Når det er en typisk emo.

 

Kanskje emo skal gå under samme kategori som homofil og lesbisk.

Prøvd å kalle en neger for en neger før? Samme prinsippet.

Lenke til kommentar

Okei, du hører på musikk som blir kallt for emo-core (f.ex). Og du kler deg i 'emostilen'.

 

Er det ikke en liiiiten ting i den vesle knollen din som sier til deg at du kanskje kan kalles en "emo"? Det er nå bare fail når du da skal gå rundt å si at du ikke er en emo...

 

Jeg sier ikke dette fordi jeg har noe spesiellt i mot emoer, men når du først skal drive å se ut som en så kan du nå i det minste stå for det. Hvis flere hadde gjort det, kunne det kanskje blitt en litt mer respektert stil å bruke

Lenke til kommentar
Det er jo det de vil være. En emo. men når man sier: Du er en emo f.eks. blir de forbanna og sier: DET ER JEG IKKE!!!

Hvorfor det? De vil jo ha blekksvart hår som dekker 70% av ansiktet og hører på Escape the Fate.

 

Skjønner ikke hvorfor de blir sure av det:) Når det er en typisk emo.

 

Kanskje emo skal gå under samme kategori som homofil og lesbisk.

Prøvd å kalle en neger for en neger før? Samme prinsippet.

 

this.

Lenke til kommentar
De fleste hardcore banda er emo. Men såklart kan alle høre på det man vil ^^

 

Virker som at du har peiling på dette kompis..

 

Ja, søstra mi er emo, dama mi er emo. Men neida, hu blir sur hvis hu blir kalt for det. Hvis man er emo kan man som sagt like godt stå opp for å være det.

 

Greit at noen har tatt et bevist valg for ka dem vil være, men må en absolutt gå rundt og minne dem på det hele tiden og da?

 

Det skal ikke være greit og skille seg ut i sammfunnet vårt nei!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Ikke helt, PortioN. Ikke det at jeg er homo,

men kjenner noen homser som ikke blir for-

nærma av det.

 

EDIT

 

Men så synes jo faktisk jeg og at emoer burde finne seg i å bli kalt emo, fordi de ER jo faktisk det!

 

Men så synes jo faktisk jeg og at feite burde finne seg i å bli kalt feite, fordi de ER jo faktisk det!

 

blir det også riktig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...