cruelphotography Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Jente jeg har presentert bilder av her ett par ganger før. Henne og typen hennes denne gang.. Kun naturlig lys, litt overskyet og litt regn... d200 + 50mm 1,8 og 1d mk ii + 24-70L ett i litt samme stil som det av håkon; Og til slutt min favoritt=) Lenke til kommentar
presjes Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Liker godt stilen på første bilde. Får litt sånn følelse av at bilde er tatt i skjul og at dama er et spøkelse som fortsatt følger med på hva som skjer. Likte det siste bilder her også, men det minner meg om ei dame som ser over skuldra til typen sin (siden du nevner det er typen) og flørter med en annen mann,hehe. I denne looken, fotografen Kanskje ikke så heldig tanke fra et bilde av et par. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Sikkert derfor det ble cruels favoritt ;P Begge er flotte, og en smule uvanlige bilder i forhold til hva jeg er vant til å se fra deg. Liker hvordan du har utnyttet lyset Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Digger hvordan du har løst nummer to der, rett og slett. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Veldig synd at kjettingen går rett gjennom ansiktet hennes på første bilde så hun ser møkkete ut. Bilde nummer to var mer smakfullt. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Spesielt første bilde, liker fargetonene, men ble litt for urolig synes jeg, for mange elementer som konkurrerer. Det andre likte jeg meget godt, kan tolkes i mange retninger - et kyss - eller ikke?. Flott glød og skarphet på jenta, originalt med gutten ute av fokus. Jeg tror nok jeg ville fjernet det hvite lyset oppe i høyre hjørne da det iallfall trekker mine øyne dit. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Har sett litt mer på dem, og også lest de andres kommentarer. Det første er skikkelig kult. Kul stemmning. Digger bakgrunnen. Jenta ser litt for oppstilt ut for at kjettingen forran henne skal funke helt, dog. Ser for meg at det hadde sett tøffere ut om hun hadde hatt ryggen halvveis til deg og ansiktet snudd mot kamera, slik det hadde sett mer ut som hun oppdager at hun ikke er alene -på en måte. Kule farger og passelig kornete. Mye med bildet er veldig kult. Liker forresten hvordan smykket og det hvite i bakgrunnen rammer inn ansiktet hennes. Liker idéen bak det andre, men det sier meg lite. Det er i alle fall åpent for tolking for den som ser på. Hvorfor ser hun i kamera isteden for ham? Sikkert mange som svarer (ubevisst?) på det spørsmålet for seg selv. -Spesielt siden uttrykket hennes er litt ubestemmelig. Er hun irritert fordi noen ser på henne i et intimt øyeblikk? Flørter hun med den som ser på? Er hun en agent på jobb? The list goes on... Teknisk er det bra, men jeg er enig i at det hvite lyset oppe til høyre er litt forstyrrende. Ellers er det veldig bra. Og faktisk la jeg merke til en slags optisk illusjon i bildet ditt også. Vet ikke om det er bevisst eller ubevisst fra din side, men nesen hans er plassert slik at nesehullet kunne passet der hennes er. Hvis jeg ser på øyet hennes, så ser det nesten ut som om hun har nesen sin med i bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå