Mato Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 YouTube-film! et must Najs. Og om det mot all formodning skulle være utkoblet kan jeg informere at de sikkert ikke har tatt inn bilbatteriet også. Så det er bare å finne dette, koble til og la det stå til! mange gjerder går på normal strøm en en converter mellom og sender strømmen i pul , der for mange strømgjerder lager den kjente tikke lyden . Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Kan jo være han er heldig Mato! La oss ihvertfall håpe det. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Piss små stråler, ikke en lang Lenke til kommentar
Hi-DEQ Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 så på myth busters at det ikke var mulig og få strøm i deg på den måten Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 så på myth busters at det ikke var mulig og få strøm i deg på den måten Som sagt, mythbusters har ikke bestandig rett. Jeg har flere kompiser som kan garantere at det funker. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 så på myth busters at det ikke var mulig og få strøm i deg på den måten det var under et annet scenario . Lenke til kommentar
WASD Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 Veddemålet føler jeg er såpass dumt og tragisk at ikke trengs å nevnes Det kommer bare til å bli for "fjortiss" Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Ja så er du fjortis? ikke noe problem. Del med oss. Var det om du klarte å styrte en rusbrus? Endret 2. september 2008 av Ferchie Lenke til kommentar
dan882 Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 hvis du står nærmt gjerdet slik at du ser at strålen er en stråle, da får du støt!? men hvis du står litt vekke, rekker strålen/dråpene og få en liten avstand Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 hvis du står nærmt gjerdet slik at du ser at strålen er en stråle, da får du støt!? men hvis du står litt vekke, rekker strålen/dråpene og få en liten avstand wow. Lenke til kommentar
WASD Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 Ja så er du fjortis? ikke noe problem. Del med oss. Var det om du klarte å styrte en rusbrus? Nesten Bortsett fra at det var 96% og et glass Greide bare halve før jeg måtte stoppe. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 så.. du skulle altså styrte et glass med ren 96%? Ikke smart. virkelig ikke smart. Lenke til kommentar
WASD Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 Var jo derfor jeg stoppa da! Lenke til kommentar
dan882 Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 fins 96 %? isåfall DØDELIG? Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 1% er dødelig om du drikker for mye. Til og med vann. Noen tåler så mye at de kan drikke et glass 96% uten å dø. Lenke til kommentar
WASD Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 Aldri hørt om hjemmebrent? Og for the record så drakk jeg bare to slurker før jeg stoppa, så måtte jeg gå å spy det opp igjen Lenke til kommentar
Makaakaaa Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Aldri hørt om hjemmebrent? Og for the record så drakk jeg bare to slurker før jeg stoppa, så måtte jeg gå å spy det opp igjen *BakkaaaaaBakkBakkBakkaaaaaa* <---- Kyllingsnakk Når kan vi forvente sammedraget? Lenke til kommentar
WASD Skrevet 3. september 2008 Forfatter Del Skrevet 3. september 2008 Det kan du mest sannsynelig til Søndag eller noe sånt. Skal bare advare at det kommer til å bli mobil video Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 1% er dødelig om du drikker for mye. Til og med vann. Noen tåler så mye at de kan drikke et glass 96% uten å dø. Hvorfor skulle man dø av et glass 96% ? Det er ikke akuratt dødelig dose alkohol, men at det er sterkt skal jeg ikke nekte på Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Det kommer helt an på hva du definerer som "et glass" [edit: skal vi vedde? ] Endret 3. september 2008 av Rata101 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå