WASD Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Ok, dette er saken. Jeg har tapt et veddemål, noe som har resultert i noe ganske smertefullt(vil jeg tro). Greia er det siden jeg tapte, må jeg drikke èn liter vann og så tisse på et strømgjerede. Vi snakker altså sånn som hester i tyllet inn i, ikke et med 20.000 volt Men når jeg gikk hjem idag, så tenkte jeg at det kan jo være farlig! Jeg liker faktisk å ha muligheten til å få barn og slikt, åpen! Så løper jeg noen risiko M.T.P ufrivillig kastrering eller lignede? PS: Jeg skal holde distansen ut! Dvs at jeg skal tømme hele tanken på gjerdet. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Tror ikke det er farlig, men lykke til med å levere hele literen på gjerdet. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Du kommer sikkert ikke til å merke en dritt... I såfall må du stå 10-20 cm inntil gjerdet. Og farlig er det nok ikke... Endret 2. september 2008 av ikkespisgress Lenke til kommentar
WASD Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 10-20 cm er jo veeeldig nærme da... Ha nettop fått en oppdatering på reglene vi har satt og jeg slipper å tømme hele blæra, jeg skal prøve å greie 5 - 15 sek. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Vi forventer at du kommer tilbake og gir full rapport etterpå, siden vi gir deg så gode råd. Endret 2. september 2008 av Rata101 Lenke til kommentar
scumbag Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Det bør du klare fint. Men det kan bli ubehagelig om strålen er sterk og/eller du står nærme gjerdet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Er på ingen måte farlig, bare vondt. Bestekompisen min ble lurt til å pisse på strømgjerde av onkelen sin når vi var små. Han har enda grudge til onkelen for det Lenke til kommentar
WASD Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Vi forventer at du kommer tilbake og gir full rapport etterpå, siden vi gir deg så gode råd. Skal bli, sir Men fikk et problem! Jeg bor i byen(By og by, fru blom), og det er jo snart høst, så er ikke de fleste dyrene tatt inn for vinteren? Edit: Jeg har da virklig ikke tenkt til å flime at jeg tisser på et gjerde! Jeg er faktisk usikker på meg selv! Endret 2. september 2008 av WASD Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Det betyr at du må få det gjort fort som fy! Jeg kan love deg at du ikke blir å klare å holde strålen mot strømgjerdet om strømmen treffer penisen! Om du er usikker på deg selv kan du filma bakfra. Slik som Rabb Himself fra CKY. Se filmen hos Youtube Endret 2. september 2008 av Ferchie Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Selvfølgelig skal du filme bakfra. Tisselur.. æsj. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Hadde jeg vært kameramannen, så hadde jeg holdt jævlig god avstand. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 De testa jo dette på Mythbusters, tror konklusjonen ble at man ikke fikk støt pga det var en liten avstand mellom dråpene elns Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 De testa jo dette på Mythbusters, tror konklusjonen ble at man ikke fikk støt pga det var en liten avstand mellom dråpene elns mythbusters stemmer ikke alltid! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Meget anerkjent torturmetode, så jeg ønsker trådstarter all mulig lykke og hell i sitt oppdrag! Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Meget anerkjent torturmetode, så jeg ønsker trådstarter all mulig lykke og hell i sitt oppdrag! O'rly? Så de tvinger dem til å pisse på et elektrisk gjerde, eller tenker du på volt mot testikler? Lenke til kommentar
WASD Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 Det på mythbusters var på togskinner? Uansett, til det dere bryr dere om Dette er noe som forhåpentligvis vil skje til helga, det ER værforbehold. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Najs. Og om det mot all formodning skulle være utkoblet kan jeg informere at de sikkert ikke har tatt inn bilbatteriet også. Så det er bare å finne dette, koble til og la det stå til! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Meget anerkjent torturmetode, så jeg ønsker trådstarter all mulig lykke og hell i sitt oppdrag! O'rly? Så de tvinger dem til å pisse på et elektrisk gjerde, eller tenker du på volt mot testikler? Det var testiklene jeg hadde i tankene, men vi har jo også den ultimate Stressless. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Hva gjaldt veddemålet egentlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå