Gå til innhold

Er dette farlig?

WASD

Anbefalte innlegg

Ok, dette er saken. Jeg har tapt et veddemål, noe som har resultert i noe ganske smertefullt(vil jeg tro).

Greia er det siden jeg tapte, må jeg drikke èn liter vann og så tisse på et strømgjerede. Vi snakker altså sånn som hester i tyllet inn i, ikke et med 20.000 volt :p

Men når jeg gikk hjem idag, så tenkte jeg at det kan jo være farlig! Jeg liker faktisk å ha muligheten til å få barn og slikt, åpen! Så løper jeg noen risiko M.T.P ufrivillig kastrering eller lignede?

PS: Jeg skal holde distansen ut! Dvs at jeg skal tømme hele tanken på gjerdet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vi forventer at du kommer tilbake og gir full rapport etterpå, siden vi gir deg så gode råd.

Skal bli, sir :new_woot: Men fikk et problem! Jeg bor i byen(By og by, fru blom), og det er jo snart høst, så er ikke de fleste dyrene tatt inn for vinteren?

Edit: Jeg har da virklig ikke tenkt til å flime at jeg tisser på et gjerde! Jeg er faktisk usikker på meg selv! :p

Endret av WASD
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Meget anerkjent torturmetode, så jeg ønsker trådstarter all mulig lykke og hell i sitt oppdrag!

:thumbup:

O'rly? Så de tvinger dem til å pisse på et elektrisk gjerde, eller tenker du på volt mot testikler?

Det var testiklene jeg hadde i tankene, men vi har jo også den ultimate Stressless.

Kemmler-Torture-Death7aug1890f1.gif

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...