cruelphotography Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Bilder fra en shoot med ett par folk på Øring, Verdal. Kun naturlig lys, litt overskyet og litt regn... d200 + 50mm 1,8 og 1d mk ii + 24-70L Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 #1 why oh why did you cut his hand off.. syns omgivelsen er kult. forstår at dette ikke er portrett sjanger. At han ser bort syns jeg gir litt "se om jeg bryr" meg holding.. men igjenn, kutte av arma på den måten da mann. #2 spennende etterbehandling, som passer godt til bildet. Hadde vært enda tøffere om han hadde øynene mer i fokus mot meg som tilskuer.. #3 henger du etter igjenn med sko konseptet ditt her? Fin bruk av fjøla til å lede innover.. ville valgt fokuset høyere opp (ansiktet) iom at fjøla blir en ledevei til han. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 dev, mått kutte hånda slik for å få til en decent komposisjon her. både ifht plassering av objektet i bildeflata og perspektiv effekten av tingene bakover. "se om jeg bryr meg" holdning stemme ganske bra med hva jeg vil ha her. har noen med litt mere luft rundt, og noen med blikk, men det hva dette jeg likte best. likt det så bra at jeg ikke engang rørt de andre versjonene smak og behag tenker jeg. #2 Fikk ikke tatt noen med blikk mot + bevegelsen (men trodde jeg fikk ett, men ble blunk!), men har endel andre alternativer uten bevegelsen: http://www.cruelphotography.com/anette/con...4497_large.html http://www.cruelphotography.com/anette/con...94_1_large.html #3 hehe tatt før skokonseptet mitt faktisk :=D så evt. motsatt =) nei, ville egentlig bare ha dusheten av at det ikke er helt i fokus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå