rogy Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Jeg holder for tiden på med en hjemmeside og har møtt på en lite problem.. Jeg får ikke linket til mitt css stilark. Jeg har forskjellige mapper inne på selve hoved mappa html. dvs /produkter med den index.php . Hvordan får jeg linket produkter/index.php til stilarket som likker i hoved mappen over, altså i html mappen? /html/cssfila skal brukes av /produkter/index.php Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Du inkluderer css fila fra root når du bruker /html/cssfil/style.css, husk at du må ha / i begynnelsen, da det er denne som bestemmer om stien er relativ, eller ikke. Lenke til kommentar
rogy Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 Du inkluderer css fila fra root når du bruker /html/cssfil/style.css, husk at du må ha / i begynnelsen, da det er denne som bestemmer om stien er relativ, eller ikke. Takk for svar Prøvde på det der, men gikk ikke root=public_html css fila ligger i public_html/styles/style.css Jeg vil ha css fila i public_html/produkter Mulig jeg har en eller annen tastefeil.. men mener jeg inluderte riktig :/ Må man gjøre det samme med bilder som ligger i /images som jeg vil bruke i /produkter mappen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå