hitokiri Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Amobil søker journalist på heltid. Les mer Lenke til kommentar
Mr. P Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Gjerne det, men flytte til bergen? Neeeh Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 ingen journalisterfaring, og språket er rent søppel, utover det så kunne det vært morsomt... Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Hehe, samme her også.. Tror det hadde vært en interessang jobb, men måtte jo hatt en norsklærer stående bak meg hele tiden for at jeg skulle skrevet rett norsk.. Lenke til kommentar
TheScirocco Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Jeg aner ikke hva Symbian er, men hjelper det at jeg vet hvor mange kilometer det er i en time? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Ansatte dere ikke litt tidligere i år en "reporter" i amobil? Mener bestemt jeg har sett en lignende tekst på deres forside for ikke så lenge siden Mvh Thomas Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Jeg aner ikke hva Symbian er, men hjelper det at jeg vet hvor mange kilometer det er i en time? ? Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Jeg aner ikke hva Symbian er, men hjelper det at jeg vet hvor mange kilometer det er i en time? ? alle vet jo at en time er 70kilometer Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Og en kilometer er en gigabit i sekundet. Enkelt og greit. Men hvor mange desiliter er det i en kilobyte? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Du trenger ikke å være en teknologiguru, men du bør vite hva Symbian er, og hvor mange kB det går på en MB. Jeg er overkvalifisert Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Jeg aner ikke hva Symbian er, men hjelper det at jeg vet hvor mange kilometer det er i en time? ? alle vet jo at en time er 70kilometer åh? trodde normalen lå næmere 200 her til lands... Lenke til kommentar
ckl77 Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Og en kilometer er en gigabit i sekundet. Enkelt og greit. Men hvor mange desiliter er det i en kilobyte? Ok, jeg har 3 Mbit/s "bredbånd", så jeg kan bare glemme pendling. Skulle ta 46 timer hver vei. Og det er høyst uaktuelt å flytte. Jaja Må ha minst 100 Mbit/s for å komme ned i en akseptabel pendletid... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Amobil har så få lesere? hvordan i hulkeste får dere det til å gå rundt? Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Amobil har så få lesere? hvordan i hulkeste får dere det til å gå rundt? De er eid av Edda Media, som jeg regner med har råd til å holde det gående. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Amobil har så få lesere? hvordan i hulkeste får dere det til å gå rundt? De er eid av Edda Media, som jeg regner med har råd til å holde det gående. edda er vel et selskap de og som ikke driver veldedighet.. vil tro at de øsnker ting skal gå rundt. skjønner ikke at det går med så få lesere Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Amobil har så få lesere? hvordan i hulkeste får dere det til å gå rundt? De er eid av Edda Media, som jeg regner med har råd til å holde det gående. Tja.. det er jo en ren nettavis så de har vel ikke all verdens løpende utgifter ut over lønn. Ser også at de selger artikler til vg(?) en gang i blant. Forøvrig så er det jo gode tider for annonsering på nett. Lenke til kommentar
knutaj Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Mere Bergen, ser jeg. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Når du skal jobbe for hw.no må du være bosatt i Oslo eller omegn..... Er stort sett logisk at når man søker en stilling hos et firma, så må du være i nærheten av firmaets lokasjon Lenke til kommentar
knutaj Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Ingen selvfølge med teknologien som i dag er tilgjengelig. Særlig med tanke på at samme "konsern" sikkert har kontorlokaler i Oslo. Er jo en grunn til at Arne Scheie ikke drar til Brasil for å kommentere nyttårshopprennet... Men jeg bryr meg egentlig ikke, ville ikke hatt jobben om jeg fikk den kastet etter meg, men tror amobil som nettside ville vært mer spennende om (større) deler av redaksjonen var plassert i Oslo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg