Gå til innhold

Nokia 3650

Anbefalte innlegg

Etter å ha ringt ganske mye med telefonen må jeg si at jeg er mektig imponert! :D

Telefonen har en glimrende tale kvalitet, og høyttaler funksjonen er glimrende! :D

MYE bedre enn s55 sin! :yes:

Jeg er så utrolig fornøyd med denne telefonen at dere aner ikke! :woot:

Med på det 16mb minnekortet er det masse reklame videoer med når du kjøper den :smile:

Jeg kan nevne noen som f.eks. Alfa romeo, hugo boss, adidas, battery drink, mastercard, og MANGE fler, og alle er med lyd! (27 videoer til sammen!)

Dessuten får 3650 veldig godt inn signaler, den er på fullt hele tiden! :D

MYE bedre enn s55'en som ofte ikke fikk inn fordi jeg hadde den i bukse lomma..

Skjermen er også utrolig bra!

Den viser farger meget godt, og den har en meget god bakrunnsbelysning!

Dessuten er det blå lyset på tastene utrolig stilig!

Nå trenger jeg endelig å slippe å være så sinnsykt redd for at skjermen skal bli litt ripet opp, for da er det bare å bytte deksel, lett som bare det!

Og til dere som lurer på om telefonen føles plastikk aktig, absolutt ikke!

Telefonen føles veldig solid, og dekslene sitter tett sammen.

Etter bare noen timers bruk har jeg blitt veldig vant med tastaturet, og når man har blitt vant til det, så finner man ut at det faktisk er veldig hendig!

Dessuten er tastene på denne telefonen meget bra til spill!

Meget bra mobil! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje fordi du ikke har kjangs til å få den i bukselommen. :lol: Er faktisk littfristet til å kjøpe den, virker som en fin sak, men akk, jeg venter heller på t610!

Lenke til kommentar

Spørs hvor langt uti huttiheita dere har vært da... Det er ikke vanskelig å få null i dekning, jeg har hatt det mange ganger (da spesielt på 5110-en og C35i-en da, men det var ganske uttafor alllfarvei da... Dessuten er det de eneste telefonen som har vært der fra min side...)

Lenke til kommentar

Kanskje fordi du ikke har kjangs til å få den i bukselommen. :lol: Er faktisk littfristet til å kjøpe den, virker som en fin sak, men akk, jeg venter heller på t610!

Hvis du ikke må ha det minste av mobiler, så ville jeg absolutt anbefalt deg nokia 3650, dessuten bør du se den in real life.

Du blir overrasket over hvor mye mindre den er enn du tror.. :yes:

Lenke til kommentar

hei dennis! jeg fikk min istad. har klart å slette alle videoene som følgte med, fordi jeg leste i bruksanvisningen at du måtte "formatere" minekortet før bruk. dermed var de altså borte.. en annen ting jeg lurer på når du tar piltasten til venstre, får du da fram noe på skjermen? og enda en ting, jeg har fått sletta "kontakt"- menyen.

Lenke til kommentar
hei dennis! jeg fikk min istad. har klart å slette alle videoene som følgte med, fordi jeg leste i bruksanvisningen at du måtte "formatere" minekortet før bruk. dermed var de altså borte.. en annen ting jeg lurer på når du tar piltasten til venstre, får du da fram noe på skjermen? og enda en ting, jeg har fått sletta "kontakt"- menyen.

Jeg har ikke hatt den så lenge selv, men jeg har ikke formatert kortet mitt..Og det funker helt fint..

Hvordan klarte du å slette kontakt menyen?

Prøv å lag en ny meny da..

Vet ikke om du får fram noe på skjermen om du tar piltasten til venstre...Skjønte ikke helt hva du mente.. :roll:

Lenke til kommentar

Lenke til kommentar
Etter å ha ringt ganske mye med telefonen må jeg si at jeg er mektig imponert! :D

Telefonen har en glimrende tale kvalitet, og høyttaler funksjonen er glimrende! :D

Med på det 16mb minnekortet er det masse reklame videoer med når du kjøper den :smile:

Jeg kan nevne noen som f.eks. Alfa romeo, hugo boss, adidas, battery drink, mastercard, og MANGE fler, og alle er med lyd! (27 videoer til sammen!)

Nå trenger jeg endelig å slippe å være så sinnsykt redd for at skjermen skal bli litt ripet opp, for da er det bare å bytte deksel, lett som bare det!

Etter bare noen timers bruk har jeg blitt veldig vant med tastaturet, og når man har blitt vant til det, så finner man ut at det faktisk er veldig hendig!

Går det ann å høre de du snakker med ut høytalerene?

Det står på nokia.no at det er 2 spill (+ 3 på CD) Hva mener de med 3 på CD?

Er de polyfoniske ringetonene gode?

Lenke til kommentar

Går det ann å høre de du snakker med ut høytalerene?

Det står på nokia.no at det er 2 spill (+ 3 på CD) Hva mener de med 3 på CD?

Er de polyfoniske ringetonene gode?

Det kalles høyttalende funksjon, og ja det kan man.

"+3 på cd" betyr at det er i tillegg 3 spill på cd'en som følger med..Er ikke du ekspert da? :lol:

Lenke til kommentar
"+3 på cd" betyr at det er i tillegg 3 spill på cd'en som følger med.

Hvordan legger du de inn på mobilen da?

Hvilken spill er de?

Man må koble til pc'en via irda, eller bluetooth.

Vet ikke hvilke spill det er, har ikke sjekket cd'en..

Jeg trodde du visste alt.. :wink:

Lenke til kommentar

Så for første gabng i "real life" denne telefonen, den var ikke så svær som alle andre trur den er :)

Er tøft med blått lys i knappene og, og kamera som er med er litt tøft å lage filmer med, en skikkelig "brife" telefon....

Så den på Elkjøp i porsgrunn, og der kan man teste alle telefonene de har der :D digg ass....

Lenke til kommentar
Så for første gabng i "real life" denne telefonen, den var ikke så svær som alle andre trur den er :)

Er tøft med blått lys i knappene og, og kamera som er med er litt tøft å lage filmer med, en skikkelig "brife" telefon....

Så den på Elkjøp i porsgrunn, og der kan man teste alle telefonene de har der :D digg ass....

I en oppgradering man kan laste ned fra nokia.com, vil gjøre at det er mulig å ta opp video med lyd :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...