Gå til innhold

Nokia 3650

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi vet at du digger siemens, men MÅ du bringe inn sx1 HELE TIDEN?  :lol:  

Siemens s55, m55, og sl55 har bare 80x101 pixler  :lol:  

I ALLE innleggene dine så er det noe om siemens...Betaler siemens deg?

Nei, men denne ekspert-ungen er litt morsom å skrive med. Hvis du åpner øynene ser du at jeg ikke bare skriver om Siemens...

Nei, Siemens betaler meg ikke, men de burde kanskje gjøre det.

Påstanden om at jeg lurte deg til å kjøpe S55 er tåpelig. Den antar jeg du ikke tror på selv engang...

101x80 holder lenge på en mobil som ikke er ment å være et leketøy.

Lenke til kommentar
Akkurat!!!! Endelig en som har innsett det.  

Det Siemens og SonyEricsson klarer å putte inni små, lette og sexye telefoner, klarer Nokia bare å deise inn i et slagvåpen som burde vært utdødd!!!!! :lol:  :lol:  :lol:

Hehe.

Har dere forresten merket at Mobil-"eksperten" er en liten fan av z1010? "Hint, hint" :smile:

eDIT: Har dere merka at nå er DENNA posten blitt Mobil-forumets største post? Og det på, hva? 2-3 dager? *lol*

(leste akkurat gjennom hele greia)

Lenke til kommentar

Yay, eeeeeeeeeeeendelig fikk jeg telefonen jeg vant.. *kose litt med, før jeg legger den pent ned i eska og pakker den godt inn*

Så får jeg se hvor mye jeg klarer å få får den, nå når nokia var så sleipe at de sendte den til butikkene istedet for oss.. :cry:

I løpet av første kvartal.. jaja, nokia er sleipe.. :evil:

Lenke til kommentar
3650 er dritbra. Jeg har den!

Det er noe helt annet å holde den og prøve den.

Har nå hatt den i 4 dager, jeg er mer fornøyd med den nå enn jeg var når jeg kjøpte den.

jeg vant denne telefonen i nokiagame, i likhet med tosh, jeg har ikke fått den enda, men postbudet kommer med den om en time. Jeg har sett telefonen på bilder og slikt, og var innstilt på at den var svær og jævli, men så stakk jeg på en lokal forhandler og så på den, og seriøst, den var ikke så ille overhodet. Så som tv-freak sier her, litt tilvenning og den er helt ok tror jeg :)

kommer nok til å beholde den og kvitte meg med min 7210.

Lenke til kommentar

Kan noen av dere som har en slik telefon ta og ta et bilde av den sammen med enn annen ting, feks. en annen mobil eller en fyrstikkeske?

Ville vært fiint å kunne sammenligne den med noe så jeg kan få se hvor stor den er....

Lenke til kommentar
Den er forresten kortere enn nokia 5110..

Vet ikke helt om det er noe å skryte av med tanke på at 5110 er i kategorien slagvåpen. :lol:

Kan ikke du slutte med å ødelegge her!

Gå på din egen side og snakk dritt! :yes:

Snakker du om? :lol: Det var ment som humor ikke som kritikk!

Lenke til kommentar
Dobbel så liten? Mine brikke? Bra sagt "Mobil eksperten".
:lol::lol::lol:

Hvem bryr seg om hva minnet heter. Det er plass til 300 bilder på 16 mb. På 64 får du plass til en del iallefall!! 8) 8) :D

300x16MB = 4800MB -> kan jo legge inn en dvd film på den da :smile:

Bra at den har så god skjerm :woot:

Lenke til kommentar
Dobbel så liten? Mine brikke? Bra sagt "Mobil eksperten".
:lol::lol::lol:

Hvem bryr seg om hva minnet heter. Det er plass til 300 bilder på 16 mb. På 64 får du plass til en del iallefall!! 8) 8) :D

300x16MB = 4800MB -> kan jo legge inn en dvd film på den da :smile:

Bra at den har så god skjerm :woot:

Kan ikke akkurat si at jeg er med... 3650 har 64+16MB, ikke 4800...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...