levlex Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Har aldri vært borti en verre fjortis en "eksperten"!!! Går over alle støvleskaft! Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 25. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2003 har 3650 16 toners poly?? Ja, det er det!!!!! Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 25. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2003 mange skrivefeil har jeg lært at man skal holde seg unna. Er det så sinsykt viktig for deg at alla MÅ skrive riktig, det er ikke noen skolestil med en lærer som retter!!!!! Det viktigste er jo at andre forstår hva du skriver!!!!! Du sitter vel med ordbok og ser hva du kan skrive og hva du ikke kan skrive!!!!! Lenke til kommentar
molna Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 har 3650 16 toners poly?? Ja, det er det!!!!! Nei, det er 24-toners poly. Du vet ikke engang noe om mobilen du skryter så høyt av... SX1 har forresten 40-toners polytoner 8) Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Vi har nå alle forstått at SX1 er en kongetelefon, men allikevel... Og til deg ekspert ( ); Jeg for min del syns det er irriterende, spesielt om det står "Hvem mobil bør jeg velge?" (Finnn en feil) Om du har 2 sterk i Norsk skriftlig, er det det samme for meg, men jeg personlig liker ikke skrivefeil. Dessuten bruker jeg aldri ordbok, i noen fag, ei heller "regelbok" i matte (kommer til å gjøre det på eksamen, men...) Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 25. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2003 har 3650 16 toners poly?? Ja, det er det!!!!! Nei, det er 24-toners poly. Jeg har sett at det er 16, men da er det feilskrevet der!!!!! Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 25. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2003 Om du har 2 sterk i Norsk skriftlig Jeg fikk 5, du da??? 1, 2 eller 3????????????? Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 25. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2003 "Hvem mobil bør jeg velge?" Jeg har ikke skrevet det NOEN plasser din megastore DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Jeg har 5 sterk... Så det så. Dessuten er ikke jeg den eneste som ikke liker skrivefeil, det står bl. a. i Nettiketten. Ellers kan man se over alt at det står EDIT: Skrivefeil Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 3650 er altfor stoooor Jeg fikk meg Nokia 7250 i går den er MINST halvparten så liten. Jeg kan her og nå bekrefte den uendelige diskusjonen om 7250 sin minne. Min norske 7250 har 5,399 MB ja du hørte riktig MEGABYTE minne Det at det stpr 725 kb brukerminne gjelder bare en spesiell ting av mange som er på 7250....men alså totalt har du OVER 5 MB og kan lagre oppimot 400 bilder omikke mere Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 En annen ting: Nokia 7250 har 40 toners midi pylofonisk ringetoner....denm er HELT SINNSYK god kvalitet på lyden....radioen som er i 7250 kan du høre på via ørepropper som du får med eller du kan FAKTISK HØRE RADIOEN RETT FRA HØYTTALEREN I TELEFONEN MED SUPER KVALITET Lenke til kommentar
molna Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 En annen ting: Nokia 7250 har 40 toners midi pylofonisk ringetoner....denm er HELT SINNSYK god kvalitet på lyden.... Her gikk det litt fort for deg... 7250 har som alle andre S40-mobiler bare 4-toners polyfoniske ringetoner Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 "Hvem mobil bør jeg velge?" Jeg har ikke skrevet det NOEN plasser din megastore DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST Ok, du MÅ ha fritids problemer Det du holder på med er typiske tegn på at du har lite venner, og at du er usosial... Hvorfor er du på forumet? Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 har 3650 16 toners poly?? Nokia 3650 har 24 toners poly. Mer enn 24 toner er rett og slett ikke nodvendig, for det er nesten ingen midi filer som har over 20 toner samtidig i sangene... Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 25. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2003 3650 er altfor stoooor Jeg fikk meg Nokia 7250 i går den er MINST halvparten så liten. Jeg kan her og nå bekrefte den uendelige diskusjonen om 7250 sin minne. Min norske 7250 har 5,399 MB ja du hørte riktig MEGABYTE minne Det at det stpr 725 kb brukerminne gjelder bare en spesiell ting av mange som er på 7250....men alså totalt har du OVER 5 MB og kan lagre oppimot 400 bilder omikke mere Sikker på at det er plass til 5399 MB i en så liten mobil? Går det an å bytte minnekort? Skjermen på 3650 er 176*208, på 7250 er den 128*128. Skjermen på 3650 er OVER DOBBEL så stor som på 7250, ja du hørte riktig OVER DOBBEL så stor! På 3650 går det ann og FILME ja du hørte riktig, FILME! 7250 er ikke dobbel så liten! (Alt som er på 3650 og ikke 7250:Komponere ringetoner, E-postklient, Talememo, Bluetooth, Samtaleliste – oppringte/mottatte/ubesvarte samtaler 3650:20/20/20 7250:20/10/10, Talestyrt oppringing, antall nummer 3650:Ja, 7250:25 Nei, Spill, antall (faste/Java) 3650:Ja, 2 (+ 3 på CD) 7250:Ja 0/2) ja du hørte riktig (Alt som er på 3650 og ikke 7250:Komponere ringetoner, E-postklient, Talememo, Bluetooth, Samtaleliste – oppringte/mottatte/ubesvarte samtaler 3650:20/20/20 7250:20/10/10, Talestyrt oppringing, antall nummer 3650:Ja, 7250:25 Nei, Spill, antall (faste/Java) 3650:Ja, 2 (+ 3 på CD) 7250:Ja 0/2) Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 25. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2003 Hvorfor er du på forumet? Hvorfor er du her? Lenke til kommentar
Tele-Harry Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 "Hvem mobil bør jeg velge?" Jeg har ikke skrevet det NOEN plasser din megastore DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST DUST Er du syk "eksperten"? Har vært så stille idag..... Jeg er ikke syk (men det er du, i hodet) jeg går jo liksom på skole da, noe du ikke har hørt om kansje!!!!! Kan ikke du bare DRITE i å snakke stygt om alle andre, er det noen som har ALVORLIGE STOOOOOOOOOORE problemer her inne så er det deg!!!!! Blir syk av denne drittungen.. blir tilogmed litt sur av å tenke på at han er like gammel som meg.. skammer meg for hans oppførsel på vegne av NKR ("Niende Klassinger Reunite").. Noen som har merket at han har blitt likere Futurex ettersom Futurex har sluttet å poste på forumet? Heh.. Ps, han lyver sikkert om alderen sin, hehe. -Se hvordan han skriver da.. :-? Edit: Skrifeleiv Lenke til kommentar
molna Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Skjermen på 3650 er 176*208, på 7250 er den 128*128. Skjermen på SX1 er 176x220. Altså enda større enn på 3650. Ble du skremt nå ? Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Skjermen på 3650 er 176*208, på 7250 er den 128*128. Skjermen på SX1 er 176x220. Altså enda større enn på 3650. Ble du skremt nå ? Vi vet at du digger siemens, men MÅ du bringe inn sx1 HELE TIDEN? Siemens s55, m55, og sl55 har bare 80x101 pixler I ALLE innleggene dine så er det noe om siemens...Betaler siemens deg? Du fikk ihvertfall lurt meg til å kjøpe s55, og nå er jeg glad for at den er ute av mitt hus! (skal kjøpe nokia 3650) Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Tror du forresten at 12 pixler ekstra har sinnsykt mye og si? Jeg venter ihvertfall ikke til august for å få det Hvis sx1 blir like buggy som s55'en min, ja da skal jeg le Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg