Gå til innhold

Nokia 3650

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

3650 er faktisk forbudt i endel land, f.eks noen land i Asia. Men det er fordi mobiler med innebygd kamera er bannlyst...

Mobil eksperten: er ikke om å ha flest mobiler. Kvalitet er i allefall viktigere enn kvantitet for meg.

Siemens har hatt 6 mobiler med fargedisplay til nå. De første hadde 4 farger, men det må også regnes som fargedisplay, ellers kan man jo si at ikke 3650 har fargedisplay også, nå som 65.000-fargers mobiler kommer... ingen fra Nokia da vel og merke :lol:

Du er så typisk Nokia-bruker..

Lenke til kommentar
3650 er faktisk forbudt i endel land, f.eks noen land i Asia. Men det er fordi mobiler med innebygd kamera er bannlyst...

Mobil eksperten: er ikke om å ha flest mobiler. Kvalitet er i allefall viktigere enn kvantitet for meg.

Siemens har hatt 6 mobiler med fargedisplay til nå. De første hadde 4 farger, men det må også regnes som fargedisplay, ellers kan man jo si at ikke 3650 har fargedisplay også, nå som 65.000-fargers mobiler kommer... ingen fra Nokia da vel og merke  :lol:

Du er så typisk Nokia-bruker..

:lol: And here we go again :lol:

Jeg må si at man ser større forskjell mellom 4 farger og 4096 farger, enn man ser forskjell på 4096 farger og 65k farger... :wink:

Mobileksperten: skjerp deg! Har du for lite venner, og for mye fritid?

Jaja, uansett er min gamle s55 nå solgt, og snart skal jeg bestille meg en 3650 :woot:

Gleder meg :D

Lenke til kommentar

3650 er dritbra. Jeg har den!

Det er noe helt annet å holde den og prøve den.

Har nå hatt den i 4 dager, jeg er mer fornøyd med den nå enn jeg var når jeg kjøpte den. Strørrelsen kunne sikkert vært mindre men jeg plages ikke av det for den er så lett. Og jeg går med alt i lommene.

Konklusjon: Nokia 3650 er en veldig bra telefon for de som vil ha muligheten til å ta et bilde på sekunder for å få det øyeblikket.

Og den er veldig lett å manøvrere også. Og størrelsen, designet og vekten er ganske greie når du får brukt den litt (min. 3 dager).

Lenke til kommentar
3650 er dritbra. Jeg har den!

Det er noe helt annet å holde den og prøve den.

Har nå hatt den i 4 dager, jeg er mer fornøyd med den nå enn jeg var når jeg kjøpte den. Strørrelsen kunne sikkert vært mindre men jeg plages ikke av det for den er så lett. Og jeg går med alt i lommene.

Konklusjon: Nokia 3650 er en veldig bra telefon for de som vil ha muligheten til å ta et bilde på sekunder for å få det øyeblikket.

Og den er veldig lett å manøvrere også. Og størrelsen, designet og vekten er ganske greie når du får brukt den litt (min. 3 dager).

Fikk du med et 16mb minnekort i esken når du kjøpte den?

Har forresten sett noen bilder som er tatt med 3650, og de er meget bra, mye bedre enn 7650! :yes:

Lenke til kommentar
Fikk du med et 16mb minnekort i esken når du kjøpte den?

Har forresten sett noen bilder som er tatt med 3650, og de er meget bra, mye bedre enn 7650!  :yes:

Jeg kjøpte min 3650 på komplett.no og der fikk jeg med et 16mb minnekort ja. Ble overrasket da jeg så at det var der... hadde ikke lest noe om det noe sted.

Men det bruker jeg ikke siden jeg har et 128mb kort.

Og ja, det er veldig bra bilder!

Lenke til kommentar
[quote name="dennis88Fikk du med et 16mb minnekort i esken når du kjøpte den?

Har forresten sett noen bilder som er tatt med 3650' date=' og de er meget bra, mye bedre enn 7650! :yes:[/quote]

Jeg kjøpte min 3650 på komplett.no og der fikk jeg med et 16mb minnekort ja. Ble overrasket da jeg så at det var der... hadde ikke lest noe om det noe sted.

Men det bruker jeg ikke siden jeg har et 128mb kort.

Og ja, det er veldig bra bilder!

Åhh! Klarer nesten ikke vente lenger! :D

Lenke til kommentar

Jeg gikk og ventet i to uker før jeg fikk min telefon... Kan du tenke deg hvor fælt det var?

Jeg vil si at du har gjort et veldig godt kjøp!

Veeeldig mange klager på størrelsen, men den plager meg ikke i det hele tatt. Jeg er ikke en som bryr meg om at mobilen skal være så liten og lett at den blir borte i lomma...

Når du ser på mobilen (og spesifikasjonene) skjønner du at det ikke hadde vært mulig å lage denne mindre.

Lenke til kommentar
Jeg gikk og ventet i to uker før jeg fikk min telefon... Kan du tenke deg hvor fælt det var?

Veeeldig mange klager på størrelsen, men den plager meg ikke i det hele tatt. Jeg er ikke en som bryr meg om at mobilen skal være så liten og lett at den blir borte i lomma...

Når du ser på mobilen (og spesifikasjonene) skjønner du at det ikke hadde vært mulig å lage denne mindre.

Har enda ikke bestilt den...Sitter her å vurderer om jeg skal kjøpe den i butikken for 2700kr med netcom talk, istede for å bestille den fra telebutikken.no for 2300kr + frakt med netcom talk... :roll:

Er det noen som har noen som helst peiling på når de kommer til å få den inn på telebutikken.no?

Lenke til kommentar

Har enda ikke bestilt den...Sitter her å vurderer om jeg skal kjøpe den i butikken for 2700kr med netcom talk, istede for å bestille den fra telebutikken.no for 2300kr + frakt med netcom talk... :roll:

Er det noen som har noen som helst peiling på når de kommer til å få den inn på telebutikken.no?

De har den der nå!!!!!!!!! :D

Lenke til kommentar
Er du syk "eksperten"? Har vært så stille idag.....

Jeg er ikke syk (men det er du, i hodet) jeg går jo liksom på skole da, noe du ikke har hørt om kansje!!!!! :shrug: Kan ikke du bare DRITE i å snakke stygt om alle andre, er det noen som har ALVORLIGE STOOOOOOOOOORE problemer her inne så er det deg!!!!! :lol:

Lenke til kommentar

Jeg går faktisk i det samme klassetrinnet *skammer meg*, men til forskjell prøver jeg å holde en litt mer seriøs og objektiv linje. Mine to-tre første poster var ikke mye å skryte av, nei, men jeg syns selv at jeg har klart å komme opp på et nivå som er litt annerledes enn ditt... Ikke for å være en selvskryter, men, allikevel. CAPS, femten-tjue utropstegn og mange skrivefeil har jeg lært at man skal holde seg unna. Jeg sier ikke "MOTOROLA T720 ER BEST!!!!!!!!!!!!!!!!! FINNES IKKE BEDRE, FORDI DEN ER BEST. SIER NOEN MEG I MOT ER DE DUST!!!!!!!!!!!!" Not my style 8)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...