Kamera Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Det er klart jeg mener det jeg sier. 6100: 102 mm 8310: 97 mm 6510: 97 mm 8310:97 mm Greit, det med at 6510 er stor, det var feil. (det er tidlig på morgenen, vet du ) Men de andre, ja de er store de. Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Det er klart jeg mener det jeg sier. 6100: 102 mm 8310: 97 mm 6510: 97 mm 8310:97 mm Greit, det med at 6510 er stor, det var feil. (det er tidlig på morgenen, vet du ) Men de andre, ja de er store de. Jeg tror nok heller at du var litt innstilt på at "alle nokia telefoner er dårlig"... :wink: Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Innstilt på at alle Nokia er dårlige? Størrelsen har ikke noe med det å gjøre. Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Innstilt på at alle Nokia er dårlige? Størrelsen har ikke noe med det å gjøre. Når du mener at 6100 er stor, ja da er du enten innstilt på at nokia er dårlig, eller så er du sinnsykt liten selv.. Jeg har en s55, og den synes jeg er svært liten, og den er like liten som 6100. Synes du virkelig at s55 er stor? Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Sa ikke at 6100 er så stor. De andre er store, ja. S55 er ikke den minste den heller, men har slettes ikke en så gæærn størrelse. Nokia er vel ikke dårlig fordi om de har store mobiler? Hvorfor trekker du den konklusjonen? Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 24. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2003 DRIIIIIIIT i størelsen på telefonene da!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nokia 3650 er litt større en andre mobiler fordi den er proppfull av teknologi!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
levlex Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Akkurat!!!! Endelig en som har innsett det. Det Siemens og SonyEricsson klarer å putte inni små, lette og sexye telefoner, klarer Nokia bare å deise inn i et slagvåpen som burde vært utdødd!!!!! Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Akkurat!!!! Endelig en som har innsett det. Det Siemens og SonyEricsson klarer å putte inni små, lette og sexye telefoner, klarer Nokia bare å deise inn i et slagvåpen som burde vært utdødd!!!!! Bra sagt. Greit nok at 3650 har mange funksjoner, men jeg ville MYE heller hatt en S55! Forskjellene er vel: Innebygd (video)kamera, større og bedre skjerm til Nokias fordel. Men den støtter jo kun Nokia sitt Blåtannheadsett! Det er litt kjipt da på en sånn telefon... Dessuten har Siemensen en bedre størrelse, lettere og at det er et stabilt merke... Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 24. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2003 Akkurat!!!! Endelig en som har innsett det. Det Siemens og SonyEricsson klarer å putte inni små, lette og sexye telefoner, klarer Nokia bare å deise inn i et slagvåpen som burde vært utdødd!!!!! Siemens suuuger, de her sikkert ingen mobiler med innebygget kamera!!!!!!!!!!!!!! Sony Ericsson er bra men p800 som har innebygget kamera er like stor som 3650!!!!!!!!!!!!!!! 3650 hadde sett rar ut HVIS den hadde vert minde fordi telefonen har så stor skjerm at den kunne ikke vert lavere eller noe annet. Nokia 3650 er PERFEKT størelse nar den har så stor skjerm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Nå har jo P800 PDA funksjonalitet og da... Den har touchscreen og flymodus som gjør at man kan bruke telefonen på flyet, uten at signalene forstyrrer flyet på noen måte... EDIT: Skriveleif Lenke til kommentar
molna Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 3650 hadde sett rar ut HVIS den hadde vert minde fordi telefonen har så stor skjerm at den kunne ikke vert lavere eller noe annet. Hvordan forklarer du at Siemens har klart å gjøre SX1 så mye mindre enn 3650 da ? SX1 har jo til og med enda større display Ikke at jeg tar deg litt seriøst engang men... Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 24. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2003 Bra sagt. Greit nok at 3650 har mange funksjoner, men jeg ville MYE heller hatt en S55! Du vil vel ikke ha den dorligste telefonen da!!! Alle vet jo at 3650 er MYE bedre enn s55!!!!!!!! 3650 er kansje 2s. større!!!!!!!!!! NOKIA 3650 ER MYE BEDRE ENN S55!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 24. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2003 3650 hadde sett rar ut HVIS den hadde vert minde fordi telefonen har så stor skjerm at den kunne ikke vert lavere eller noe annet. Hvordan forklarer du at Siemens har klart å gjøre SX1 så mye mindre enn 3650 da ? SX1 har jo til og med enda større display Ikke at jeg tar deg litt seriøst engang men... ELENDIG kvalitet på bide på sx1!!! Hvordan vet du at ikke sx1 kommer til å bli ødelagt etter kort tid da???????? 3650 er SUPER bra kvalitet på!!!!!!!!!!!!!!1 Lenke til kommentar
levlex Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 3650 og 7650 er vanlige mobiler med et par PDA funksjonaliteter, mens P800 er en klar Hybrid-telefon. Nokia kan jo ikke lage en anstendig kameramobil på linje med konkurrentene uten å lage de i størrelse HEST!!!! Eneste er jo 7250, men kameraet er dårlig etter mitt skjønn (352х288 piksler) og den mangler Bluetooth og har kun invalid-MMS. Både SonyEricsson og Siemens har telefoner snart klar for markedet som fyller de kravene Nokia tydeligvis har problemer med. Ikke det at jeg tar deg noe seriøst heller.......... Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 24. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2003 3650 og 7650 er vanlige mobiler med et par PDA funksjonaliteter, mens P800 er en klar Hybrid-telefon. Nokia kan jo ikke lage en anstendig kameramobil på linje med konkurrentene uten å lage de i størrelse HEST!!!! Eneste er jo 7250, men kameraet er dårlig etter mitt skjønn (352х288 piksler) og den mangler Bluetooth og har kun invalid-MMS.Både SonyEricsson og Siemens har telefoner snart klar for markedet som fyller de kravene Nokia tydeligvis har problemer med. Ikke det at jeg tar deg noe seriøst heller.......... Nokia og Sony Ericsson er best!!! Siemens har sikkert bare s55 som har farge!!! sx1 er det år og dag til den kommer!!! Da har z1010 også kommet som KNUSER sx1, nokia kommer med mobiler et par gangen i måneden, siemens et par ganger i året!!! sx1 kommer ikke til å bli en stor nyhet når den kommer!!! sx1 ser ut som en vits, bredden og lengden er nesten den samme!!! Lenke til kommentar
molna Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Siemens har sikkert bare s55 som har farge!!! x1 er det år og dag til den kommer!!! Da har z1010 også kommet som KNUSER x1, nokia kommer med mobiler et par gangen i måneden, siemens et par ganger i året!!! x1 kommer ikke til å bli en stor nyhet når den kommer!!! x1 ser ut som en vits, bredden og lengden er nesten den samme!!! Alt du skriver er bullshit... nesten moro å se hvor lite kunnskap du har... Siemens kom med fargedisplay allerede i 1998, og hadde 4 mobiler med fargedisplay på markedet i løpet av 1999. Ingen andre produsenter hadde fargedisplay... "x1" har jeg aldri hørt om... Z1010 er som sagt en UMTS-mobil og jeg vil bli overrasket om den kommer på markedet i år, siden UMTS-nettet i norge ikke åpner før i 2004... Hjelper ikke om den støtter GSM i tillegg. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 z1010 kommer innen juni sier endel, men så er jo det snakk om en telefon med helt ny teknologi så den blir nok forsinket. "Eksperten" må ha vært ironisk ment!!!! Dessuten så har Siemens flere fargeskjermsmobiler på gang, bla. M55!!!! Vet du mer om når Siemens kommer med egen UMTS mobil molna?? Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 24. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2003 du skriver er bullshit... nesten moro å se hvor lite kunnskap du har... Siemens kom med fargedisplay allerede i 1998, og hadde 4 mobiler med fargedisplay på markedet i løpet av 1999. Ingen andre produsenter hadde fargedisplay... "x1" har jeg aldri hørt om... Hva mente du med x1 det er jo sx1!!! De først siemens mobilene med "farge" ver sikkert bare 3 farger!!! Hvor mange mobiler med farge har siemens til salgs nå!!! Lenke til kommentar
cnil Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 angående 3650, så burde det være bot for å gå rundt med den - i og med at her i norge er det ikke tillatt med drapsvåpen... Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 angående 3650, så burde det være bot for å gå rundt med den - i og med at her i norge er det ikke tillatt med drapsvåpen... Gullkorn, nesten... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg