Gå til innhold

Nokia 3650

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

eneste problemet da er at han må holde kjeft i 2 måneder (da har han cirka lika mange innlegg "per dag" som de fleste andre) og jeg har vanskelig for å tro at han kan klare å holde de plagende komentarene borte så lenge..

men ikke misforstå meg, det hadde ikke gjort meg noe..

Lenke til kommentar
t610... du kunne betalt 1000 kroner mer for den og alikevell fått mer for pengene... det er min mening... og så er det en SE også da:)

"cnil": hallo? stått opp med feil bein idag eller er du bare så uviten? Man kan ikke sammenligne de 2 mobilene vettø, t610 er en mobiltelefon, mens 3650 er en smartphone. dessuten er 3650 mye bedre på mange områder. Minne? åj?! 2 Mb, ups! ganske BAD spør du meg... og du kan jo heller ikke sette inn mer, ups! OK, bedre fargeskjerm, men det legger du ikke så ekstremt mye til. Så er 3650 litt større ja, men kult at du kan ta opp videosnutter med den da, ånei, glemte jo det, t610 KAN jo ikke det... :lol: jaja, si hva du vil "snil" men du er ganske nqqb hvis du sier at t610 er bedre enn 3650 i forhold til prisen hvis du t610 hadde vært 1000 kroner dyrere. Da har du ikke gjort hjemmeleksa di. :wink:

Lenke til kommentar
t610... du kunne betalt 1000 kroner mer for den og alikevell fått mer for pengene... det er min mening... og så er det en SE også da:)

vel, nå har du verken 3650 eller t610 antar jeg, så derfor er det litt vanskelig å forstå hvordan du kan si det.

Funksjonsmessig nekter jeg å tro t610 er noe bedre enn 3650, men selvsagt vinner den mye på størrelse/vekt.

Lenke til kommentar

Vil si at du får mye mer for pengene av en 3650, og i tillegg for du med minnekort også.

#650 har jo et lass med mere funskjoner enn t610, men den er jo større, og derfor er de i forskjellige klasser.

T610 er i liten, lett og funksjonsrik klassen, mens 3650 er større, men har symbian os, noe som byr på en hel haug av flere muligheter.

Dessuten er den jo mye mer avansert og har en 104mhz prossesor + et mye bedre kamera.

Men det hele faller jo i om man vil ha en telefon som er så liten som mulig med det meste man trenger, eller om man vil ha en telefon som er større, men til gjengeld har et lass av minne og funksjoner.

Telefonene stiller i foskjellig klasse, så man kan ikke sammenligne de.

Men hvis man ikke bryr seg om størrelsen, så velger man for all del 3650.

Lenke til kommentar

keywords er merket med tjukk skrift...

Ja, men begynner å bli litt lei av at "din mening" alltid er den samme "nokia suger" "3650 er stygg som ****" "SE er best, og mye bedre enn nokia" "3650 er dritt telefon" "3650 er kun plastikk"

Alltid din mening, men må du alltid dele den med oss? :roll:

Lenke til kommentar

Ja, men begynner å bli litt lei av at "din mening" alltid er den samme "nokia suger" "3650 er stygg som ****" "SE er best, og mye bedre enn nokia" "3650 er dritt telefon" "3650 er kun plastikk"

Det er ikke lett å få cnil til å skifte mening!

Lenke til kommentar

Det er ikke lett å få cnil til å skifte mening! Men så er det med noen!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...