Mobil eksperten Skrevet 11. april 2003 Forfatter Del Skrevet 11. april 2003 Hey, "Mobil eksperten"; Det skrives også som ett ord, altså: "Mobileksperten". 2.Skriveleif i brukernavnet er godt gjort. 1. Hva er det mellom deg og "tele-HARRY"? 2.Det snakker du om! 1. Hva prater du om? 2. Pek på skriveleifen i brukernavnet mitt da? Hvor ligger den? Hvis du trodde jeg prøvde å skrive "skrivefeil", må du nok utvide ordforrådet ditt litt, så du kan lære deg at "skriveleif" er et vidt brukt uttrykk nettopp på grunn av det poenget som du har pekt ut her. Du har tydeligvis ikke skjønt poenget, selvom du har pekt det ut. Bravo! - Fler som synes det var litt morsomt? Sier jo litt om litt av hvert det der... Det ser jo helt teit ut da! Like teit som du er! Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 11. april 2003 Forfatter Del Skrevet 11. april 2003 Side 17, heftig! 8) Lenke til kommentar
cc Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Du har jo bevist din intelligens nå, eksperten vår. Hvis du er eldre enn 13 år, synes jeg synd på deg. Skriver ikke mer i denne threaden nå. Tenk om man bare kunne "/ignore" eller kanskje "admin_gag". Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 11. april 2003 Forfatter Del Skrevet 11. april 2003 Du har jo bevist din intelligens nå, eksperten vår. Hvis du er eldre enn 13 år, synes jeg synd på deg. Skriver ikke mer i denne threaden nå. Tenk om man bare kunne "/ignore" eller kanskje "admin_gag". CC: Porsgrunn er sameland! Lenke til kommentar
pzyco86 Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Du har jo bevist din intelligens nå, eksperten vår. Hvis du er eldre enn 13 år, synes jeg synd på deg. Skriver ikke mer i denne threaden nå. Tenk om man bare kunne "/ignore" eller kanskje "admin_gag". CC: Porsgrunn er sameland! Hehe, ja.. stoppa der med bussen en gang, tragisk by az... Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 11. april 2003 Forfatter Del Skrevet 11. april 2003 Du har jo bevist din intelligens nå, eksperten vår. Hvis du er eldre enn 13 år, synes jeg synd på deg. Skriver ikke mer i denne threaden nå. Tenk om man bare kunne "/ignore" eller kanskje "admin_gag". CC: Porsgrunn er sameland! Hehe, ja.. stoppa der med bussen en gang, tragisk by az... Lurer på hvordan det ser ut der, det ser vel ikke ut! Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Mobil eksperten, pzyco86 gratulerer, dere har overgått dere selv.. Kan dere ikke lage deres egen thread der dere to kan diskutere for dere selv? Slik at vi andre kan få litt fred? Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 11. april 2003 Forfatter Del Skrevet 11. april 2003 Mobil eksperten, pzyco86 gratulerer, dere har overgått dere selv.. Kan dere ikke lage deres egen thread der dere to kan diskutere for dere selv? Slik at vi andre kan få litt fred? Nei, du kan diskutere med deg selv en annen plass! Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Prøv å hold deg saklig, du har ikke så mye goodwill igjen her. På tide å bytte nick? Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 11. april 2003 Forfatter Del Skrevet 11. april 2003 Prøv å hold deg saklig, du har ikke så mye goodwill igjen her. På tide å bytte nick? Er det så mye bedre det da? Nei, tror ikke det! Lenke til kommentar
Tele-Harry Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 På tide å bytte nick? Mobil eksperten har da byttet nick noen ganger for mye allerede da. Hans nyeste har vel rundt 22 innlegg nå... hehe... Go`natt, og go` påske Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 12. april 2003 Forfatter Del Skrevet 12. april 2003 Hva er EMS Ems er at du kan sende lyd og bilder! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Hva er EMS Det er fattigmanns mms, hehe Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 12. april 2003 Forfatter Del Skrevet 12. april 2003 Hva er EMS Det er fattigmanns mms, hehe Feiler deg din dritt, ems er ems og mms er mms! Lenke til kommentar
cnil Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 [litt_off_topic] jeg måtte bare telle innleggene til mobil ekserten på denne posten, og gratulerer - bare på denne posten har du 80innlegg....[/litt_off_topic] Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 12. april 2003 Forfatter Del Skrevet 12. april 2003 [litt_off_topic] jeg måtte bare telle innleggene til mobil ekserten på denne posten, og gratulerer - bare på denne posten har du 80innlegg....[/litt_off_topic] Heftig! 8) Lenke til kommentar
corcky Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 [litt_off_topic] jeg måtte bare telle innleggene til mobil ekserten på denne posten, og gratulerer - bare på denne posten har du 80innlegg....[/litt_off_topic] Og alle 80 postene er meningsløst søppel. Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 12. april 2003 Forfatter Del Skrevet 12. april 2003 [litt_off_topic] jeg måtte bare telle innleggene til mobil ekserten på denne posten, og gratulerer - bare på denne posten har du 80innlegg....[/litt_off_topic] Og alle 80 postene er meningsløst søppel. Drit og dra! Lenke til kommentar
cnil Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 mobil eksperten, det var egentlig det jeg også mente.. hehe menmen, det er ikke så rart, flere ganger skriver du 3 poster etter hverandre enten for å holde posten din oppe eller for å si "nokia er best!!!!!!" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg