Gå til innhold

Nokia 3650


Anbefalte innlegg

Jeg har egentlig så godt som alltid hatt masse imot Nokia. De har laget en hel haug med dårlige telefoner. Men 3650 er faktisk ikke så verst. en kamerat av meg har kjøpt den. Ok, den er stor, men kommer fint ned i lomma og den har alt. Jeg begynner å skifte syn angående nokia bare med den telefonen. :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg synes også det er en bra tlf... jeg har hatt den en stund nå og det tok meg bare den første dagen å bli vant til knappene, nå synes jeg det er helt greit å skrive meldinger og sånt... rett og slett en kjempe bra tlf  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D

Jepp. :yes:

 

Jepp :yes:

Lenke til kommentar
Noen spørsmål:

Noen som har en WAP side med et meget godt sortiment av polyfoniske ringetoner?  

Er det steder hvor man kan få dette gratis, eller til en beskjeden pris?

Er det noen WAP sider med godt sortiment av spill, og til en beskjeden pris om ikke gratis?

Samme spørsmål gir om en MP3 spiller / applikasjoner.

Går det an å legge til forskjellige ringe toner til hvem som ringer, hvordan?

Hvordan finner jeg serie nr til telefonen? jeg husker det va med en tallkode, er det andre slike tallkoder som gjør noe tøft?

Kan man oppgradere telefonen via WAP? OSet med audio/video opptak.

Er det kanskje noen sjulte menyer på denne telefonen?

 

Ja, er det ingen som kan svare på det?

Lenke til kommentar

I tillegg til mine spørsmål over her så lurer jeg på en annen ting også:

Kan man sette forskjellige ringetoner til forskjellige personer med denne mobilen? Hvis ja, hvordan?

 

Jeg kunne gjøre dette med min gode gamle Nokia 3310, så jeg regner med det går an med 3650, men jeg har ikke funnet ut av det....

Lenke til kommentar
I tillegg til mine spørsmål over her så lurer jeg på en annen ting også:

Kan man sette forskjellige ringetoner til forskjellige personer med denne mobilen? Hvis ja, hvordan?

 

Jeg kunne gjøre dette med min gode gamle Nokia 3310, så jeg regner med det går an med 3650, men jeg har ikke funnet ut av det....

 

gå inn i [kontakter]

trykk på den personen du vil legge en spesiell ringetone til

trykk [valg] (venstre tast)

bla nedover til [ringtone]

 

 

 

...sånn gjøres det.

bare utforsk! det har jeg gjort.

det er litt forskjeller med kontaktlista...

noen ganger må du gå inn (velge) på personen - og så ta valg der, noen ganger må du bare markere personen (i lista) - og ta valg der.

..kanskje dårlig forklart, men håper du skjønner

Lenke til kommentar

Jeg prøve mer av det du sa for å finne funksjonen men jeg fant den ikke. Kunne noen lagd ein detaljert bruksanvisning?

Kan det være at min mobil mangler det?

 

P.S.

Ikke gidd å post masse reklame her, det er greit at denne tråden er ganske lang nå, men jeg håper nå mer på å få hjelp her enn reklame på en mobil jeg alt eier.

Lenke til kommentar

Akkurat det vi trengte.. 3650 -den eneste gode mobilen fra Nokia :p

Hadde liksom håpet at folk skulle innse at Nokia er crap, og slutte å kjøpe dem -altså ville de gå til grunne, konk, konkurs.. men neida.. :grumpy:

 

Nokia's Strategi: "Vi selger masse dritt-telefoner til en høy pris, og når folk begynner å forstå det, lager vi en mobil som redder konsernet -og gjør hele greia om igjen.."

Lenke til kommentar
På samme måte som jeg ikke vil se reklame for mobilen, vil jeg heller ikke lese reklamer for andre, og propoganda mot 3650. Går det ikke an å få hjelp? må alt utvikle seg til en diskusjon om hva som er best?

Sorry, men: Ja

Dette er et diskusjonforum, ikke et hjelpe-forum.

Ja, klart jeg er villig til å hjelpe viss jeg kan, men det kan jeg ikke, å det ser ut til at ikke mange andre kan heller. Når du spør så mange ganger å ingen svarer så må du da forstå at ingen hvet dritt av hva du lurer på..

Jeg foreslår at du gjør endel research på nettet, der kan du finne mange svar.

Skader ikke å prøve selv vettu! :wink:

Lenke til kommentar

Jeg har sjekket internett ganske mye for informasjon. Jeg fant ut av dette med Ringetoner og Kontakter.

Trykk meny

Trykk Kontakter

Trykk med "navitasten" på den du vil legge ringetone på

Trykk valg, så kan man bla ned til Ringetone.

 

Det var vel det flybikesbmx skreiv, men jeg misforstod når det stod sånn i et. Det er min feil.

Men jeg liker når det er mye å hente fra forum.. Hvis jeg ikke klarer å finne ut av noe, så blir jeg glad når andre kan hjelpe meg (takk flybikesbmx).. Siden det da ligger på internett, i et kjent forum så kan det og hjelpe andre. Noe som gjør infomasjonen verdifull.

Lenke til kommentar
Jeg har sjekket internett ganske mye for informasjon. Jeg fant ut av dette med Ringetoner og Kontakter.

Trykk meny

Trykk Kontakter

Trykk med "navitasten" på den du vil legge ringetone på

Trykk valg, så kan man bla ned til Ringetone.

 

Det var vel det flybikesbmx skreiv, men jeg misforstod når det stod sånn i et. Det er min feil.

Men jeg liker når det er mye å hente fra forum.. Hvis jeg ikke klarer å finne ut av noe, så blir jeg glad når andre kan hjelpe meg (takk flybikesbmx).. Siden det da ligger på internett, i et kjent forum så kan det og hjelpe andre. Noe som gjør infomasjonen verdifull.

 

 

mulig at min forklaring var dårlig, men det var akkurat det jeg mente!

...så enkelt kunne det skrives, ja....

 

bare glad for å hjelpe andre 3650-eiere :wink:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...