Gå til innhold

Nokia 3650

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ser at noen sier at man kan laste ned en MP3 spiller til Nokia 3650 for at den skal kunne støtte MP3 filer. Dette vekker en tanke hos meg...

Det sies og at Nokia 3650 kommer med Real One Player, støtter ikke denne avspilleren MP3?

Hvilken god MP3 spiller har vi til Nokia 3650?

Lenke til kommentar
Jeg ser at noen sier at man kan laste ned en MP3 spiller til Nokia 3650 for at den skal kunne støtte MP3 filer. Dette vekker en tanke hos meg...

Det sies og at Nokia 3650 kommer med Real One Player, støtter ikke denne avspilleren MP3?

Hvilken god MP3 spiller har vi til Nokia 3650?

Når du nevner det, så tror jeg faktisk at real playeren kan spille mp3.. :roll:

Lenke til kommentar

"Mp3Go" og "Mp3 Player" er to progammer jeg vet om. Har ikke prøvd dem selv.

Men må du ikke høre gjennom høytaleren? Det er jo ikke så veldig mye vits i med mp3 da... kan like godt bare la filene bli konvertert til wav, slik at du sparer masse plass i tillegg...

Lenke til kommentar
"Mp3Go" og "Mp3 Player" er to progammer jeg vet om. Har ikke prøvd dem selv.

Men må du ikke høre gjennom høytaleren? Det er jo ikke så veldig mye vits i med mp3 da... kan like godt bare la filene bli konvertert til wav, slik at du sparer masse plass i tillegg...

Nei, du kan jo bare kjøpe slike stereo nokia øreplugger (2,5mm)

De koster ca. 100-200kr på mpx.no

Lenke til kommentar

Greit! Nokia 3650 har alt...Den kan filme...

MEN DEN FÅR JO IKKE PLASS I LOMMENE!!!! DEN ER JO GEDIGEN... :o :o :o :o

greit, så er kansje Siemens S55 mindre, og dårligere farger, men for guds skyld, DEN ER JO LIKE STOR SOM BARE SKJERMEN PÅ NOKIA 3650...noen syns det er bra, andre syns det er ubekvemt...men du må jo ha en egen veske til telefonen din...ikke det at jeg ille valgt Siemens S55, for jeg liker Nokia, men heller Siemens enn Nokia 3650

Lenke til kommentar

greit, så er kansje Siemens S55 mindre, og dårligere farger, men for guds skyld, DEN ER JO LIKE STOR SOM BARE SKJERMEN PÅ NOKIA 3650...noen syns det er bra, andre syns det er ubekvemt...men du må jo ha en egen veske til telefonen din...ikke det at jeg ille valgt Siemens S55, for jeg liker Nokia, men heller Siemens enn Nokia 3650

Det holder med ett utropstegn. :wink:

3650 er absolutt ikke gedigen, og den går lett ned i lommen. :yes:

S55 var den telefonen jeg hadde før, og jeg kan love deg at det var et STORT steg fra s55 til 3650. :yes:

Lenke til kommentar

Ingen som kan svare godt og saklig her? Jeg regner med at det er en del personer som begynner å få en god del kjennskap til telefonen. Trodde ikke at det skulle være så vanskelig å svare på. Vær snill å ikke mas om at telefonen er bra eller dårlig i forhold til andre ting når jeg ikke spør etter slik informasjon, det er ikke saklig. Så mye subjektivt her, håper noen kommer med fakta.

Lenke til kommentar
På det norske markedet til tags dato er det vell sant og si Nokia sine modeller (7250 og 3650).. men på verdensbasis er det vell samsung hvis ikke jeg tar HELT feil...

3650 har mye bedre kamera enn 7250...

Dessuten har 7650 også bedre kamera enn 7250...

3650 har det beste kameraet.

Lenke til kommentar

HALLO????

På det norske markedet til tags dato er det vell sant og si Nokia sine modeller (7250 og 3650).. men på verdensbasis er det vell samsung hvis ikke jeg tar HELT feil...

Forklar meg Cnil hvordan et kamera med halvparten av opplösningen til andre kameraer kan vaere BEDRE enn de med höyere opplösning?!?!?

Det er jo enn selvmotsigelse. Vil si at 3650 og P800 har det beste kameraet paa markedet idag. Ihvertfall saa fikk P800 best i kameratesten gjort av mobil.nu i fjor höst, altsaa för P800 kom.

Lenke til kommentar

Haha, tror ikke jeg ville likt å se deg og de buksene du bruker. Har du fått kjøpt noen syltrange skinnbukser fra 80-tallet eller noe sånt :lol:

Lenke til kommentar

Noen spørsmål:

Noen som har en WAP side med et meget godt sortiment av polyfoniske ringetoner?

Er det steder hvor man kan få dette gratis, eller til en beskjeden pris?

Er det noen WAP sider med godt sortiment av spill, og til en beskjeden pris om ikke gratis?

Samme spørsmål gir om en MP3 spiller / applikasjoner.

Går det an å legge til forskjellige ringe toner til hvem som ringer, hvordan?

Hvordan finner jeg serie nr til telefonen? jeg husker det va med en tallkode, er det andre slike tallkoder som gjør noe tøft?

Kan man oppgradere telefonen via WAP? OSet med audio/video opptak.

Er det kanskje noen sjulte menyer på denne telefonen?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...