Gå til innhold

Nokia 3650

Anbefalte innlegg

Jeg anbefaler ALLE å kjøpe 3650. :yes:

Nokia 3650 er en spesiell mobil med ALT!!!!!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D

Jeg kan også trykt anbefale folk å kjøpe den viss en har råd til det.

En kamerat av meg har den, og den er drit digg, men jeg ville ikke kjøpt den ennå pga. at det koster å være kar! :(

Den blir i allefall billigere eller en stund!

Telefonen er jo genial! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den faller nok i pris ja, 3xxx serien blir vanligvis kastet etter deg når noen måneder har gått :lol:

ALLE mobiler faller i pris, så du vet det!!!

Hva er det som er så gale med 3 serien da?

Ingenting!!!

Tror ikke det er noen butikker som kaster mobilene eller noen, da får de jo ikke kunder! :lol:

Si EN ting som er gale med 3650, untatt kvalitet som du kommer til å skrive, det er så feil som det kan bli!!!

Spør noen som har den, eller i butikken!!!!! :D

Lenke til kommentar
Den faller nok i pris ja, 3xxx serien blir vanligvis kastet etter deg når noen måneder har gått :lol:

ALLE mobiler faller i pris, så du vet det!!!

Hva er det som er så gale med 3 serien da?

Ingenting!!!

Tror ikke det er noen butikker som kaster mobilene eller noen, da får de jo ikke kunder! :lol:

Si EN ting som er gale med 3650, untatt kvalitet som du kommer til å skrive, det er så feil som det kan bli!!!

Spør noen som har den, eller i butikken!!!!! :D

Ikke noe galt med 3xxx serien, men den er rettet mot ungdommer - som bytter telefon relativt ofte. Så nokia legger ikke sjelen i kvaliteten :)

Og når jeg sa du fikk mobilen kastet etter deg, så var det humoristisk ment - ikke ta alt så bokstavelig:)

Lenke til kommentar
Det er ikke så mange som skriver her for tiden, nå må dere begynne å diskutere ellers er det ikke noe gøy her!

Nokia 3650 er best!!! :D

Det syns ikke jeg, trenger ikke alle funksjonene den telefonen har. 6610'en min har alt jeg trenger og litt til :)

Lenke til kommentar
Det er ikke så mange som skriver her for tiden, nå må dere begynne å diskutere ellers er det ikke noe gøy her!

Det syns ikke jeg, trenger ikke alle funksjonene den telefonen har. 6610'en min har alt jeg trenger og litt til :)

Det er greit med litt ekstra! Kamera gjør jo susen med full støtte for MMS, det er jo genialt!

Lenke til kommentar

Du slipper å skrive "nokia er best" hele tiden.

Du har jo ikke 3650 en gang.. :wink:

Det er en meget bra telefon, men du har den jo ikke.. :roll:

Lenke til kommentar
Hvis du mener det der seriøst så har du absolutt null peiling mobiler! :lol:

Det var ikke deg jeg spurde, hvis du kan lese ser du vel det! :wink:

Bare fordi jeg ikke visste hvorfor det er ericsson og sony ericsson betyr ikke at jeg ikke kan noe annet om mobiler! :lol:

Jeg skammer meg over at du har 3650 når jeg skal kløpe den, nokia eller butikkene burde hatt grenser for hvem som kunne kjøpe dem! :lol:

Lenke til kommentar
Hvis du mener det der seriøst så har du absolutt null peiling mobiler!  :lol:

Det var ikke deg jeg spurde, hvis du kan lese ser du vel det! :wink:

Bare fordi jeg ikke visste hvorfor det er ericsson og sony ericsson betyr ikke at jeg ikke kan noe annet om mobiler! :lol:

Jeg skammer meg over at du har 3650 når jeg skal kløpe den, nokia eller butikkene burde hatt grenser for hvem som kunne kjøpe dem! :lol:

Når du ikke vet at nesten alle de telefonene der er amerikanske, eller asiatiske, så mener jeg at du har lite peiling, dessuten så håper jeg inderlig at du skjønner at sonyericsson er sony og ericsson, og at ericsson er kun ericsson. :wink:

Ja, butikkene skulle hatt grenser for hvem som kjøpte dem.

Hvem vil vel at en 11 år gammel gutt (eller er du jente?) skal ha 3650? :lol:

Når du er 11 år gammel så har du vel andre ting å gjøre enn å sitte på et mobilforum hele dagen?... :wink:

Hver gang jeg sjekker forumet, så ser jeg at du er her, og du svarer alltid rett etter på...Hvis du skal kjøpe 3650 for å få "status" på barneskolen så tror jeg heller at det er smartere spare de penga, og heller prøve å få venner på en skikkelig måte... :wink:

Lenke til kommentar
Ja, butikkene skulle hatt grenser for hvem som kjøpte dem.

Hvem vil vel at en 11 år gammel gutt (eller er du jente?) skal ha 3650?Når du er 11 år gammel så har du vel andre ting å gjøre enn å sitte på et mobilforum hele dagen?...  :wink:  

Hver gang jeg sjekker forumet, så ser jeg at du er her, og du svarer alltid rett etter på...Hvis du skal kjøpe 3650 for å få "status" på barneskolen så tror jeg heller at det er smartere spare de penga, og heller prøve å få venner på en skikkelig måte...  :wink:

Jeg er ikke 11 år!

Det kan hende du ser navnet mitt hele tiden her fordi jeg ikke går ut av internett hele tiden! Jeg ser navnet ditt hele tiden her også! :lol:

Lenke til kommentar

Nokia 3650

Alle har noe å fortelle:

Eller hva? Med Nokia 3650 merkes det virkelig at det er telefonen din og du som har noe å fortelle. Ta et bilde med kameraet, spill inn en lydmelding, legg til tekst og send. Mer personlig går det ikke an å få det. Eller gå ett skritt lenger: Film et videoklipp med den innebygde videospilleren. Bare du vet hva du vil fortelle, gir Nokia 3650 deg nye muligheter.

Selvfølgelig har Nokia 3650 en stor fargeskjerm med høy oppløsning, tøff design, smart, ikonbasert navigering og mengder av ny teknikk under det stilige dekslet. Alt for at du skal kunne uttrykke deg nøyaktig slik du vil.

BILDE: MMS: Med MMS kan du dele alle de små, viktige øyeblikkene i livet. Bare ta frem Nokia 3650-telefonen, ta et bilde (stillbilde eller videoklipp), spill inn lyd, skriv en tekstmelding og send alt sammen til en annen mobiltelefon. Det kan være i skibakken, på festen, på ferie, i klesbutikken - når du vil!

Det er ikke vanskeligere å sende MMS (Multimedia Messaging Service) enn å sende en vanlig SMS. Det går like fort, men gir naturligvis mottakeren en mye større opplevelse. Du kan sende en bilde- og tekstmelding til en e-postadresse også, noe som gjør det hele enda mer brukervennlig.

PS! Hvis den du sender meldingen til, ikke har en MMS-telefon, får mottakeren i de fleste tilfeller en kobling til en web-side der meldingen din vises.

Kamera: Det er virkelig moro å ta digitale bilder med Nokia 3650. Og enkelt! Den fungerer som et vanlig digitalkamera, forskjellen er bare at her er selve skjermen søkeren. Du klikker deg frem til kameraikonet, åpner, sikter mobiltelefonen mot objektet du vil fotografere, og klikker. Ferdig! Perfekt for spontane bilder av alle slag.

Deretter kan du velge om du vil bruke bildet i en multimediemelding, sende det til en e-postmottaker, sette det inn i adresseboken i telefonen, bruke det som bakgrunnsbilde i telefonen eller lagre det i fotoalbumet i telefonen. Et smart tips er å overføre bildene til ditt digitale album på nettet, Photo Zone på Club Nokia.

Video: Kikk på videoklipp du selv har spilt inn eller mottatt fra en kamerat som også har en Nokia 3650-telefon. Det er vanskelig å tro at det faktisk skjer i mobiltelefonen din, men Nokia 3650 er en av de få telefonene på markedet som har en innebygd videospiller, som til og med er enklere å bruke enn et vanlig videokamera.

Med videofunksjonen kan du virkelig ta steget fullt ut, og fortelle din historie i farger: Film kameratene dine, familien, kjæledyret, ferien, strandturen eller dagen i skibakken.

For å kunne spille av videoklippene, er Nokia 3650 utstyrt med RealOne Player.

DESIGN: Tastatur: Du behøver bare kaste et kjapt blikk på Nokia 3650 for å se at vi har lagt ned tid og arbeid på utseendet. Den runde formen passer til telefonens myke design, og gir deg en vakker og mer personlig mobiltelefon.

På det unike tastaturet med femveistast, sitter tastene i en sirkel, og det kan føles litt rart første gang du skal skrive en SMS. Men du blir vant til det raskere enn du tror.

Fargeskjerm: En stor fargeskjerm med høy oppløsning er en forutsetning for en mobiltelefon med kamera og videospiller. Derfor har Nokia 3650 en fargeskjerm med 4 096 farger, flott design og ikonbasert navigering. Du klikker deg rundt i ikonene akkurat som på datamaskinen din.

Nokia 3650 er mer enn en klassisk mobiltelefon, og ved hjelp av avansert teknikk og bilder gir den deg helt nye muligheter til å kommunisere.

Zoomfunksjon: Få med deg alle detaljer! Når du har tatt et bilde, eller mottatt ett via MMS, kan du gå inn i bildemappen i telefonen og bruke zoomen til å se detaljer i bildet. Du kjenner vel igjen den klassiske situasjonen: Bilder med mye omgivelser og et lite objekt, til tross for at det er objektet som er det mest interessante i bildet. Zoomen er en lur funksjon som gjør at du ikke går glipp av detaljene.

EKSTRA: Deksler: Selvfølgelig er utseendet viktig! Nokia 3650 finnes i tre nye, stilige standardfarger: Dark Blue, Grey og Yellow. Føler du for å bytte utseende på Nokia 3650-telefonen oftere, kanskje hver dag? Klart det!

Med Nokias unike Xpress-on™-deksler kan du bytte forside- og baksidedeksel når du har lyst. Kombiner og varier som du vil, med forskjellige farger på forsiden og baksiden. Fås som tilbehør i fargene Blue, Fuchsia og Purple, eller sats på et spennende eller vakkert mønstret deksel.

Last ned: Med Nokia 3650 har du tilgang til en hel verden av avanserte, interaktive Java-spill med bra grafikk. Du laster dem hurtig ned til telefonen over WAP, og deretter kan du utfordre deg selv eller en kamerat via mobiltelefonen. Fjern spillene når du har fått nok av dem, og last ned nye. På www.club.nokia.no finner du for eksempel spillet Ghost Blade og mange andre nyheter. Se også Nokia Software Market, der du finner mange programmer og applikasjoner til Nokia 3650. Gå til www.softwaremarket.com

Du kan også laste ned praktiske programmer, for eksempel ordbøker og kart, ved hjelp av Java. Selvfølgelig kan du også laste ned grafikk (for eksempel bakgrunnsbilder), ringetoner, skjermsparere og annen moro. Mulighetene er uendelige.

PS! Hvis du dessuten har et ekstra minnekort, kan du lagre flere spill og annen moro som du laster ned til Nokia 3650-telefonen.

Telefonbok med bilder: Sett inn bilder i telefonboken, så ser du hvem som ringer! Det kommer opp et lite bilde av kameraten din på fargeskjermen. Når du likevel fyller ut kontaktoppgavene, skriver inn navn, telefonnummer osv., kan du like gjerne ta med et bilde av personen. Bildene tar du enklest med det innebygde kameraet.

I telefonboken er det god plass til informasjon, både for- og etternavn, firma, telefon, privattelefon, mobiltelefon, faks og e-postadresse - og et bilde.

GRUNNFAKTA: Flotte surfinger: Når du surfer med Nokia 3650-telefonen, bruker du en xHTML-leser som kan lese både xHTML-kodede og vanlige WAP-sider. Fordelen med xHTML-leseren er at du kan kikke på sider som ligner de hjemmesidene du finner på Internett.

De xHTML-kodede sidene vises med farger, form og bilder, og er altså flottere enn vanlige WAP-sider.

Fra nå av vil stadig flere hjemmesider kode innholdet sitt slik at det går an å surfe på dem med Nokia 3650-telefonen og xHTML-leseren.

Standard for flere og bedre funksjoner: En av grunnene til at Nokia 3650 er så enkel å bruke, er at den har en ikonbasert meny, altså med bilder i stedet for tekst. Dette skyldes at Nokia 3650 bruker operativsystemet Symbian. Dette er en "åpen plattform" som de fleste store mobiltelefonprodusentene står bak, deriblant Nokia.

I tillegg til det ikonbaserte menysystemet kan du med Symbian også laste ned spill og programmer til Nokia 3650-telefonen. Operativsystemet omfatter også en god adressebok og kalender som du kan synkronisere med PC-en.

Mer om nokia 3650: Hvis du vil vite enda mer om Nokia 3650, kan du gå til www.nokia.no. Der finner du all informasjonen du trenger, for eksempel om minnekort, talefunksjoner og talestyrt oppringing, dataoverføring, teknikk, spill og hvordan telefonen fungerer.

www.nokia.no

Trådløst: Trådløs kommunikasjon, som Bluetooth og infrarød (såkalt IR-teknikk), er en annen metode du kan bruke når du skal laste ned og ta imot digitale bilder, videoklipp og grafikk, samt spille Java-spill, med Nokia 3650-telefonen. I praksis gjør den trådløse kommunikasjonen at du kan opprette forbindelse til kameraten din, slik at dere kan overføre informasjon mellom hverandres telefoner.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...