sybbelybb Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Opera er jo genialt det da Ihvertfall for pe-se Lenke til kommentar
Jeg_har_en_p800(= Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 syntes opera på p800 er mere genialt(mot innebygde leseren) i forhold til opera på data mot for.eks explorer Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Er virkelig 3650 så bra som noen skal ha det til her? Hva er det billigste man får den til uten abbonoment? Synes den virker litt fet, og det med mp3spiller og sånn høres jo ganske fett ut. Hadde den radio og? Får virkelig lyst på den. Mulig at den er noe stor, men jeg synes da utsenet ser ganske fett ut på den reklamen og sånn. Har 3510 fra før, så derfor har jeg lyst til å oppgradere til fargedisplay. Kan jo selfølgelig vente litt og. Og til mobileksperten; jeg synes du burde være litt mere saklig, så kommer sikkert meningene dine bedre fram +at du sannsynligvis også vil bli tatt mer seriøst av andre. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Desverre, den har ikke radio, da må du nok vente på SX1 (minte jeg om molna nå?) Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Er virkelig 3650 så bra som noen skal ha det til her? Hva er det billigste man får den til uten abbonoment? Synes den virker litt fet, og det med mp3spiller og sånn høres jo ganske fett ut. Hadde den radio og? Får virkelig lyst på den. Mulig at den er noe stor, men jeg synes da utsenet ser ganske fett ut på den reklamen og sånn. Har 3510 fra før, så derfor har jeg lyst til å oppgradere til fargedisplay. Kan jo selfølgelig vente litt og. Og til mobileksperten; jeg synes du burde være litt mere saklig, så kommer sikkert meningene dine bedre fram +at du sannsynligvis også vil bli tatt mer seriøst av andre. Den koster 3500kr uten abb. på telebutikken. Kan absolutt anbefale den! Den har alt du kan tenke deg, og mer! Har lastet ned en oppgradering som gjør at man kan ta opp videoer med lyd Og det finnes en hel haug med annen software til den. Kan nevne doom, som er gratis! Dessuten får du med et 16mb mmc kort i pakken, pluss de 4mb innebygde, så man har nok minne til å starte med. Er storfornøyd med min! Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Desverre, den har ikke radio, da må du nok vente på SX1 (minte jeg om molna nå?) Sorry, jeg liker ikke siemens... Altså jeg synes ikke noe om mobilene til siemens. Jeg bedømmer ikke mobiler ut i fra merke, men det er bare slik at jeg nå liker sony ericsson og nokia mobiler best. Samsung og Panasonic har også tøffe mobiler, men de er desverre litt ukjent og lite profilert her i norden. Gleder meg også til neonode, lurer på åssen det går... ? Hvis 3650 blir for dyr vurderer jeg å kjøpe T68i. Mulig at den er litt gammel, men jeg synes at den fremdeles er ganske stilig og liten og fin. Desutten er prisen veldig lav nå, bare 2200kr u/abb i mange nettbutikker. Vet ingen hva som er det billigste du kan få en 3650 til uten abbonoment? Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Desverre, den har ikke radio, da må du nok vente på SX1 (minte jeg om molna nå?) Sorry, jeg liker ikke siemens... Altså jeg synes ikke noe om mobilene til siemens. Jeg bedømmer ikke mobiler ut i fra merke, men det er bare slik at jeg nå liker sony ericsson og nokia mobiler best. Samsung og Panasonic har også tøffe mobiler, men de er desverre litt ukjent og lite profilert her i norden. Gleder meg også til neonode, lurer på åssen det går... ? Hvis 3650 blir for dyr vurderer jeg å kjøpe T68i. Mulig at den er litt gammel, men jeg synes at den fremdeles er ganske stilig og liten og fin. Desutten er prisen veldig lav nå, bare 2200kr u/abb i mange nettbutikker. Vet ingen hva som er det billigste du kan få en 3650 til uten abbonoment? Som du ser i svaret mitt over, så koster 3650 ca. 3500kr uten abb. på telebutikken.no Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Desverre, den har ikke radio, da må du nok vente på SX1 (minte jeg om molna nå?) ja Forresten, så er ikke tastaturet bedre på 3650 enn på sx1 da, den på sx1 er jo genial hilsen molna, lol Lenke til kommentar
Trio Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Hva ville dere gjort? Kjøpt en 7650 eller hørt på mobileksperten, og kjøpt en 3650 som er litt dyrere!! Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 29. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2003 Hva ville dere gjort? Kjøpt en 7650 eller hørt på mobileksperten, og kjøpt en 3650 som er litt dyrere!! Kjøp en 3650! Kameralinsen på 3650 er fprbedret siden 7650! På 3650 går det også ann å filme! Lenke til kommentar
Trio Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Hallo!! Det er meg Thomas.L:woot: Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Hva ville dere gjort? Kjøpt en 7650 eller hørt på mobileksperten, og kjøpt en 3650 som er litt dyrere!! Kjøp deg en nokia 3650, jeg har aldri vært mer fornøyd med noen mobil! Og jeg har hatt mange! 8) Tror du vil digge den. Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 29. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2003 Hallo!! Det er meg Thomas.L:woot: Heftig! Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 En ting: 3650 er definitivt ikke en telefon du legger på cafèbordet Lenke til kommentar
cnil Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 mobil-eksperten, ta det derre privat melding - det er så unødvendi.... jeg hadde valgt t68i foran 3650... Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 29. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2003 Synn for deg at jeg vil skrive her da! Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Mobil eksperten: Det er ikke alle som liker spam. Jeg har heldigvis ikke lest alle meldingene dine, men regner med at det står mye tull der... Over 20 meldinger pr dag siden du ble registrert. Det sier litt.... Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Jeg er ikke uenig Virker som om alle innlegg her har reklame for 3650 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg