Gå til innhold

Nokia 3650

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er virkelig 3650 så bra som noen skal ha det til her?

Hva er det billigste man får den til uten abbonoment?

Synes den virker litt fet, og det med mp3spiller og sånn høres jo ganske fett ut. Hadde den radio og?

Får virkelig lyst på den. Mulig at den er noe stor, men jeg synes da utsenet ser ganske fett ut på den reklamen og sånn.

Har 3510 fra før, så derfor har jeg lyst til å oppgradere til fargedisplay. Kan jo selfølgelig vente litt og.

Og til mobileksperten; jeg synes du burde være litt mere saklig, så kommer sikkert meningene dine bedre fram +at du sannsynligvis også vil bli tatt mer seriøst av andre.

Lenke til kommentar
Er virkelig 3650 så bra som noen skal ha det til her?

Hva er det billigste man får den til uten abbonoment?

Synes den virker litt fet, og det med mp3spiller og sånn høres jo ganske fett ut. Hadde den radio og?

Får virkelig lyst på den. Mulig at den er noe stor, men jeg synes da utsenet ser ganske fett ut på den reklamen og sånn.

Har 3510 fra før, så derfor har jeg lyst til å oppgradere til fargedisplay. Kan jo selfølgelig vente litt og.

Og til mobileksperten; jeg synes du burde være litt mere saklig, så kommer sikkert meningene dine bedre fram +at du sannsynligvis også vil bli tatt mer seriøst av andre.

Den koster 3500kr uten abb. på telebutikken.

Kan absolutt anbefale den!

Den har alt du kan tenke deg, og mer!

Har lastet ned en oppgradering som gjør at man kan ta opp videoer med lyd :D

Og det finnes en hel haug med annen software til den.

Kan nevne doom, som er gratis! :D

Dessuten får du med et 16mb mmc kort i pakken, pluss de 4mb innebygde, så man har nok minne til å starte med. :yes:

Er storfornøyd med min! :D

Lenke til kommentar
Desverre, den har ikke radio, da må du nok vente på SX1 (minte jeg om molna nå?)

Sorry, jeg liker ikke siemens...

Altså jeg synes ikke noe om mobilene til siemens.

Jeg bedømmer ikke mobiler ut i fra merke, men det er bare slik at jeg nå liker sony ericsson og nokia mobiler best. Samsung og Panasonic har også tøffe mobiler, men de er desverre litt ukjent og lite profilert her i norden.

Gleder meg også til neonode, lurer på åssen det går... ?

Hvis 3650 blir for dyr vurderer jeg å kjøpe T68i. Mulig at den er litt gammel, men jeg synes at den fremdeles er ganske stilig og liten og fin. Desutten er prisen veldig lav nå, bare 2200kr u/abb i mange nettbutikker.

Vet ingen hva som er det billigste du kan få en 3650 til uten abbonoment?

Lenke til kommentar
Desverre, den har ikke radio, da må du nok vente på SX1 (minte jeg om molna nå?)

Sorry, jeg liker ikke siemens...

Altså jeg synes ikke noe om mobilene til siemens.

Jeg bedømmer ikke mobiler ut i fra merke, men det er bare slik at jeg nå liker sony ericsson og nokia mobiler best. Samsung og Panasonic har også tøffe mobiler, men de er desverre litt ukjent og lite profilert her i norden.

Gleder meg også til neonode, lurer på åssen det går... ?

Hvis 3650 blir for dyr vurderer jeg å kjøpe T68i. Mulig at den er litt gammel, men jeg synes at den fremdeles er ganske stilig og liten og fin. Desutten er prisen veldig lav nå, bare 2200kr u/abb i mange nettbutikker.

Vet ingen hva som er det billigste du kan få en 3650 til uten abbonoment?

Som du ser i svaret mitt over, så koster 3650 ca. 3500kr uten abb. på telebutikken.no
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...