Mobil eksperten Skrevet 27. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2003 Er snake bedre på 3650 enn på vanlig snake? Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 den runde tasten vel. trykk til venstre i stand-by-modus. HVA SKJER DA? E på min 3650 så er det ikke noe funksjon med den tasten i standby! Eneste måten jeg kommer rett inn i telefonboka på er og trykke ned Navi tasten... Det var jo teit... Burde være en funkjon der da... Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 27. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2003 Er det innebygget MP3 spiller til 3650 eller er det ekstrautstyr? Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 den runde tasten vel. trykk til venstre i stand-by-modus. HVA SKJER DA? E på min 3650 så er det ikke noe funksjon med den tasten i standby! Eneste måten jeg kommer rett inn i telefonboka på er og trykke ned Navi tasten... Det var jo teit... Burde være en funkjon der da... Teit? Det er nøyaktig like lett å gjøre det som å trykke til en av sidene Det er bare å trykke ned navi tasten i stanby modus, er det veldig vanskelgig og teit? Vedder på at det er akkurat slik på siemens sx1 også (har fått et inntrykk av at du liker siemens VELDIG godt...). Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Er det innebygget MP3 spiller til 3650 eller er det ekstrautstyr? Man kan laste ned en mp3 spiller...Det vil si noe på lik linje med winamp til pc'en..Og, ja da har man mp3 spiller.. :smile: Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Viss man laster ned en mp3 spiller til den mobilen, kan man da høre på den via den høytalende høytaleren? Slik at man kan la den ligge på bordet og høre musikk? det ville vært phet Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Viss man laster ned en mp3 spiller til den mobilen, kan man da høre på den via den høytalende høytaleren? Slik at man kan la den ligge på bordet og høre musikk? det ville vært phet Ja, det er jeg veldig sikker på at man kan. Den spiller dessuten lyden på videoer veldig bra. 8) Jeg finner hver dag nye ting med telefonen som imponerer meg! Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 27. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2003 Vet du om noen bra internettsider til denne mobilen som det er mange programmer på? Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Vet du om noen bra internettsider til denne mobilen som det er mange programmer på? www.allaboutsymbian.com Lenke til kommentar
Jeg_har_en_p800(= Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 den helt klart beste siden er www.my-symbian.com Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 bare husk å ikke psot noe som strider med rettnignslinjene ville vært kjipt å stengt denne tråden og... Men er det no mulighet for annen "internett" enn wap? (html?) Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 bare husk å ikke psot noe som strider med rettnignslinjene ville vært kjipt å stengt denne tråden og... Men er det no mulighet for annen "internett" enn wap? (html?) Ja, det finnes mange web lesere man kan laste ned, den beste er vel webviewer, men ophera er på vei til 3650, viss den ikke allerede har kommet da... Skjermen er rett og slett nydelig! Meget høy oppløsning! Dette er selvfølgelig bra hvis man skal lese html sider. Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Ok, nå begynner det å bli mange innlegg her. :smile: Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Ok, nå begynner det å bli mange innlegg her. :smile: Det tror jeg du har sagt ca 10 ganger til nå Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Ok, nå begynner det å bli mange innlegg her. :smile: Det tror jeg du har sagt ca 10 ganger til nå Jeg sa en gang tidligere at dette var den lengste diskusjonen på forumet... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Er de tnoen mulighet for å surfe via bluetooth via adsl på pcen for det er vel dyrt å surfe med gprs på internett.... Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Mener du at du bruker ADSL-abbonementet på telefonen via Blåtann? Det burde vel egentlig gå an da... (Blir jo fast pris uansett hvor mye crap man laster ned til telefonen da...) Det spørs vel kanskje om telefonen i det hele tatt støtter den type surfing da... Blr jo på en måte feil vei, det er jo som regel meningen at telefonen skal kunne brukes som modem for en PC? Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Er de tnoen mulighet for å surfe via bluetooth via adsl på pcen for det er vel dyrt å surfe med gprs på internett.... Jeg tror det går ann. Lenke til kommentar
Jeg_har_en_p800(= Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 det går an med p800(har ikke prøvd ,men de jeg har snakket med sier det) ,men ikke med den innebydge html leseren. må bruke opera Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg