Laughing Madcap Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Tråden starter med: jeg satt og kulan forran facebook så plutselig sa det pang. jeg bruker friends for sale applikasjonen på facebook der man kjøper venner og sånn det er dritkult. så kommer det en gammel gubbe som jeg aldri har sett før og kjøper alle folka jeg hadde kjøpt så jeg tenker å helvette hva skjer så jeg kjøper alle tilbake... etter dette henter jeg meg en stor kopp kaffe så ser jeg at han har kjøpt alle vennene mine igjen!! hvorfor kjøper gamle gubber andre sine venner på facebook?? hva synes dere om gamle gubber på facebook som tuller sånn?? jeg tenkte det var greit å vise et screenshot av hendelsen (fra facebook) det bygger seg på.. det var ikke mye gryn. de fleste var sånn 500-10000 dollar men han kjøpte jo samme folk hele tiden da det er litt drøyt da (kjøpe flere ganger) Hemmeligheter rundt friends for sale jeg ikke visste om: det er morsomt å eie vennene sine da det er status å kjøpe mangemen jeg tror kanskje jeg skal slutte siden gamle gubber kjøper opp vennene mine finnes det noen andre kule venne applikasjoner på facebook?? har dere noen å anbefale Etter lengre diskusjon ble problemet løst! ok jeg skal prøve å si ifra til de jeg kjenner at det går ann og slå av sånn at ingen andre enn venner kan kjøpe dem da det tror jeg kommer til å hjelpe veldig mye takk for tipset Endret 2. september 2008 av Sebbe Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte. Virkelig. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Jotakk, så den der, og ble ganske forundret. BTW: Burde ikke brukeren vært anonymisert? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Han er da det? Edit: Fikset nå. Endret 2. september 2008 av Sebbe Lenke til kommentar
Runar Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Det var utrolig festlig å følge med på tråden . Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Forsåvidt, ja ... Spiller vel ingen rolle siden søkefunksjonen dekker det meste!? Lenke til kommentar
DrPhlux Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Og jeg som trodde jeg hadde en viss peiling på hva man kan kaste bort tiden på av verdiløse aktiviteter. DETTE tar kaka. Trådstarter: på tide å gjøre en grundig vurdering av hva han vil med livet sitt Endret 2. september 2008 av DrPhlux Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) - Endret 24. september 2008 av marlboro! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Snakker vi ekte penger her? Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Nei. Da e ikkje snakk om ekta pengar. Har hatt folk på Facebook som vil ha meg me på Friends-For-Sale men hvis eg ikkje veit kossen da fungere, så gidde eg ikkje vera me. So ka i hulaste hekkan e Friends-For-Sale? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Begynte nesten å bli litt nervøs der... Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Morsomt, men ikke på noen måte et gullkorn. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Må si med enig med Skarstad. Er altfor mange gullkorn poster som ikke er gullkorn. Ett godt eksemepl på ett bra Gullkorn er Flyttet, ohh... video? Virker som alle vil være den personen som poster ett gullkorn. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 3. september 2008 Forfatter Del Skrevet 3. september 2008 Phø for noe sutter Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Er det ikke herlig med dumme folk? Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Nei, jeg får vondt til langt oppi.. ja. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Jeg bare ler av dem, jeg. Artige folk. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Tok den ikke?? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 steike, for ett gullkorn-,- Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Det er ikke så rart at du ikke tok den, da dette strengt talt ikke er et gullkorn slik vi tenker oss det. Det er egentlig bare et eksempel på hvor håpløst dumme ting folk kan bry seg om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå