Gå til innhold

360en fikk RROD, vurderer å kjøpe amerikansk Xbox


EonoX

Anbefalte innlegg

Så, 360'n min fikk sin femte RROD her om dagen, som ikke egentlig var noen overraskelse, den har jo vært "syk" lenge. Og så tenkte jeg at siden jeg mer eller mindre bare importerer spill nå for tiden (har en 20-25 spill fra USA) at jeg skulle kjøpe en 360 fra USA.

 

Det jeg lurer på er, hva trenger jeg spesifikt for å kunne bruke en amerikansk 360 i Norge?

Og siden jeg nå allerede har en norsk 360, er det mulig å bare gjøre noe så enkelt som å bruke strømkabelen/omformeren (eller hva den digre grå boksen nå er for noe) fra den norske 360en på den amerikanske?

 

Det ble litt klønete formulert dette, men men

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er klar over det, men jeg har arcade versjonen, og jeg har hatt planer lenge om å kjøpe Elite, så jeg så vel på dette som en unnskyldning for å endelig få gjort det :p

 

Dessuten betyr ikke penger så veldig mye for min del.

 

 

Uansett hva du går for burde du ihvertfall levere in arcaden og gi den bort i julegave eller noe til noen ...

 

Du mister garangtien ved kjøp fra ebay eller lignende vis det var dette du mente med amerika, er ikke helt sikker på lovene men trur det kan bli noen vansklig heter om den nye får rrod også...

 

Men lurer på om ikke du kan ringe xbox support og oppgi nummeret uansett, beklager for lite svar men heller mere spørsmål

Lenke til kommentar

Du vil trenge en omformer fra 230v til 120v. Selvfølgelig også amerikansk>norsk strømkontakt-adapter. "Den gråe boksen" er strømforsyningen som må brukes med konsollen som følger med.

 

Hvis du fortsatt er usikker kan du spørre på clasohlson og de vil sikkert hjelpe deg med dette.

 

Ta med strømforsyningen i butikken hvis dette er tilfelle.

Endret av Parted
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...