Ejrik Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Hei Bilde er fra i vår da jeg var i københavn på en konsert. Tok det på tur hjem. Hadde faktisk ikke sett noe særlig på bilde før jeg så det igår. Jeg synes selv bilde ganske bra fremstiller den stressende og folkefylte flyplassen med flere tusen reisende hver eneste dag. Selv liker jeg det. Hva synes forumfolket? Eirik Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Irrierte meg litt med de uklare personene til høyre men ellers synes jeg det var bra. Lenke til kommentar
Ejrik Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 Det at de ikke er frys er helt bevist. Vil vise til den stressende folkemengde som haster forbi. Lenke til kommentar
Coneunofax Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Når man konverterer til S/H er det vanlig å øke kontrast. Mellomtoner i S/H er ikke pent, for mye grått i bildet. Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 ser at du har forsøkt å bruke effekten som lager bevegelse i bildet (jeg vet, dårlig ordvalg). Men synes dessverre at du ikke fikk det til helt, rett og slett litt for lang lukkertid, vil jeg tro. Ellers likte jeg heller ikke så godt søppelkassa og trappa, som tok litt for mye oppmersomhet. Lampene i taket synes jeg er noe av det som er bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå