Sevenord Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Jeg ville ikke kalt dette tastaturet for ultratynt, et bærbar tastatur er sjeldent mer enn 3-4mm tykt om man tar det ut. Rart de enda ikke greier å bruke bærbar tastaturer som basis.. Da kunne det blitt veldig mye flex uten en ramme rundt Tastaturet i en laptop ligger tross alt flatt og skjermet av rammen til laptopen... Syns 9mm var imponerende nok jeg. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Hvilken standariseringsorganisasjon har vedtatt at den gode gamle organiseringen av del, home, end, ins, pgup og pgdn nå opphører, slik at produsentene kan føkke opp utoformingen av disse så mye de vil? Daniel Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) "Nye" Dinovo? Det er jo en tro kopi av 2 år gamle "Logitech diNovo Edge" som jeg har stående ved siden av meg. Annen funksjonalitet ellers er skallet, materialvalget og alt likt. Det Illuminated opplagt mangler er muligheten for en mus i nogenlunde samme design. EDIT: La meg moderere meg til "fattigere lillebror" med samme Endret 4. september 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
modin Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Liten enter-tast er som regel (alltid?) tilfellet på engelske tastaturer. De norske versjonene får stor entertast. Man kan se dette på en rekke lanseringsbilder av nye tastaturer at de alltid er avbildet i engelsk versjon. Dette stemmer ikke, på AMERIKANSKE engelske tastuturer er det liten enterknapp, på BRITISKE engelske tastaturer derimot er det normal størelse på entertasten. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Logitech Illuminated med norsk layout har kommet i prisguiden! Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Lyset kan slås av og på? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Logitech Illuminated er et ultratynt (9 mm) backlight-tastatur med justerbar lysstyrke. Jeg vil tro at dette går an, ja. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) Er det noen som har dimensjonene på disse tastaturene? For å svare meg selv: Logitech Illuminated Keyboard: 458mm x 192mm x 9.4mm, 998 gram. Logitech diNovo for Notebooks: 432mm x 193mm x 22mm, 898 grams. Logitech diNovo Edge: 410mm x 210mm x 11mm, 940 grams. I forhold til "gamle" diNovo Edge er diNovo for Notebooks et par cm ekstra i bredden og et par cm smalere i dybden. Men dobbelt så høy. Forøvrig kan det virke som illuminated ikke er like plaget av fett... Endret 29. september 2008 av tommyb Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Da er Illuminated kommet i hus. Jeg kan bekrefte at lyset kan skrus av og på, med en egen dedikert tast til den operasjonen som fungerer som dimmer med tre steg. Fult lys, medium belyst og svakt belyst. Trykker man siste gang, så skrus lyset av. Tastaturet i seg selv er veldig pent, snaxy med andre ord. Kvalitetsmessig er tastaturet noe av det bedre jeg har vært bort i, jeg får ingen jallafølelse av å taste på det. Alt i alt veldig fornøyd - gjenstår å se hvordan holdbarheten er. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Bråker tastene noe serlig? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Det glemte jeg å nevne. Det er veldig stille, lyden den gir fra seg kan kanskje sammenlignes med tastelydene fra en bærbar PC. Lav profil har den også og sitter støpt på bordplata. Innpakningen i seg selv var også veldig godt utført, alt i svart, i stil med tastaturet. Tastaturet har heller ikke for mange tilegstaster, og ekstratastene brukes sammen med F-tastene, uten den irriterende F-lock-tasten som er på DiNovo - Illuminated har da en FN-tast som brukes til dette for å aktivere ekstratastene på F (som på en bærbar). Endret 12. november 2008 av Onyx Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Norsk layout? Pris? Kjøpssted? Er FN tasten plassert nederst, ytterst til venstre? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Norsk layout, Netshop var en av de første som fikk den inn her i norge og kostet meg 675,- NOK. Tror det var et parti på 10-15 stk. før helga, så her var det førstemann til mølla. FN-tasten er plassert nederst i høyre hjørne, mellom ALTGR og CTRL - erstatter Win-tasten. PS.no skal ha den inne neste uke tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå