Pels Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Logitech Illuminated så bra ut. Stor 'Del' tast er bare en vane sak, ser ikke problemet med det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Er det bare jeg som synes det er helt genialt med klikkelyd? Model M Nei, det er du ikke. Man kan jo ikke høres über-leet ut hvis man skriver uten klikkelyd. Lenke til kommentar
saivert Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Har hatt Logitech Ultra X OEM som er et flatt og kompakt tastatur med FULL layout, men to av tastene har blitt ødelagt(Page Down og Numpad 1) så vurderer et nytt. Illuminated lover bra siden det ligner veldig det jeg har nå bare med et penere design. Insert tasten er vel ikke så mye brukt lenger så derfor kutter de den ut til fordel for stor Delete tast. Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Har selv hatt Ultra Flat og 2stk Ultra X Premium i det siste. Utsøkte tasaturer! Illuminated så spennende ut. Likte ikke skrifta på knappene, men jeg ser ikke på de uansett.. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Har selv hatt Ultra Flat og 2stk Ultra X Premium i det siste. Utsøkte tasaturer! Illuminated så spennende ut. Likte ikke skrifta på knappene, men jeg ser ikke på de uansett.. De er greie nok, men ihvertfall Ultra X tåler jo ingenting, blir veldig kjapt for slitt til skikkelig bruk. AtW Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 har hatt dinovo edge i 9måneder og er sinnsykt fornøyd.. lyløst, sexy og mye kjappere å skrive på en "standard svære taster" tastatur.. Bra at den nye dinovo kommer med numpad! sier bare løp og kjøp Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Har dere som klager over Amerikansk enter-knapp noen gang prøvd det? Jeg synes Amerikansk oppsett er overlegent Norsk; både software og hardware. Siden jeg ikke bruker Windows kan jeg bruke Windows-knappene til hva jeg vil, og har derfor bundet de til "</>" og Compose, slik at jeg skrive UTF-8 (æøå) med Amerikansk oppsett; eller bytte til Norsk (fortsatt Amerikansk hw-oppsett) uten å miste noen tegn! Yeah Lenke til kommentar
christhenoob Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Finfint design på Illuminated, men liten "Enter" key helt enig med deg der.. har logitech G15, med engelsk versjon.. liten enter knapp her og, UTROLIG annoying de første ukene jeg brukte det.. traff knappen over hver gang xD men dette Illuminated så nice ut det.. kunne trengt et sånt et selv, ettersom tastene på G15 bråker litt. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Har selv hatt Ultra Flat og 2stk Ultra X Premium i det siste. Utsøkte tasaturer! Illuminated så spennende ut. Likte ikke skrifta på knappene, men jeg ser ikke på de uansett.. De er greie nok, men ihvertfall Ultra X tåler jo ingenting, blir veldig kjapt for slitt til skikkelig bruk. AtW Har hatt mitt noen år, lever fortsatt i beste velgående. Det fikk riktignok en kort pause når det første G15 kom ut, men jeg var raskt tilbake på Ultra X. Et par tegn som begynner å bli litt slitt nå, men jeg ser jo ikke på det når jeg skriver uansett. Synes Logitech Illuminated ser meget spennende ut. Får bare krysse fingrene for at det kommer med norsk tegnsett innen rimelig tid. Logitech har jo (dessverre) ikke alltid vært så flinke til det. Endret 2. september 2008 av Aasgaard Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Er disse trådløse? Er vel ingen som kjøper nytt tastatur med ledning i 2008? Ikke om det koster over 100kr ivertfall.. Om det Illuminated er trådløst så skal det vurderes ivertfall! Så bra ut, til tross for at det ser ut som det har ledning.. Endret 2. september 2008 av Sevenord Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Sevenord; tradisjonelle tastatur med ledning er førstevalget blant spillere. Gamere vil helst ikke ha latency på tastetrykkene. Som du ser på bildet, er Illuminated ikke trådløs og diNovo blir fortsatt en trådløs variant. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 For min egen del er det tomme batterier og tilkoblingsproblemer (utfall, forstyrrelser etc) som er grunnen til at jeg foretrekker kablet tastatur til den stasjonære. Bærer jo ikke rundt på det tastaturet uansett. Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Ledning til hardcore gamere, ok det er sikkert noen som sverger til det enda Virker ikke som det er noe problem for xbox360/ps3, maskiner laget bare for gaming, men det er klart. Konsoll blir aldri hardcore Når det kommer til batteri, jeg har en logitech nano trådløs mus, tror den holdt i 6mnd før jeg byttet batteri, og den er hyppig i bruk hver eneste dag.. En ledning er for meg, og sikkert mange andre, en ledning for mye. Fremtiden er trådløs Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Lenge siden jeg har hatt et trådløst tastatur nå, men jeg tømte dem betydelig fortere. Dessuten hadde de en tendens til å streike på feil tidspunkt. Var ikke akkurat imponert over hvor lenge DiNovo-en til kona holdt heller. Når det gjelder mus, skal jeg vurdere det når G5 2007 dukker opp i en rask, pålitelig og rimelig form med batterilevetid på noen måneder. Enn så lenge er G7 det nærmeste. Jeg har den også, men gikk fort lei av å bytte batteri to ganger om dagen. Det er selvsagt fint og flott med trådløst i mange sammenhenger, men når det er til en stasjonær som står på kontoret, er det rett og slett viktigere for meg å vite at det alltid fungerer. Du må selvsagt gjerne vurdere annerledes. Enn så lenge velger i alle fall jeg å "stemme" med lommeboka for at de trådbaserte får leve en stund til. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Ledning til hardcore gamere, ok det er sikkert noen som sverger til det enda Virker ikke som det er noe problem for xbox360/ps3, maskiner laget bare for gaming, men det er klart. Konsoll blir aldri hardcore Når det kommer til batteri, jeg har en logitech nano trådløs mus, tror den holdt i 6mnd før jeg byttet batteri, og den er hyppig i bruk hver eneste dag.. En ledning er for meg, og sikkert mange andre, en ledning for mye. Fremtiden er trådløs Trådløs er fett nok på mus som man flytter rundt med, et tastatur til en stasjonær som står stille på samme sted så har det i mine øyne nada å si om det heenger på en ledning, og man slipper batteri o.l. AtW Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Tenk så fett å ta tastaturet på fanget, holde det som en guitar å spille Guitar Hero Ripoffs (bare en tanke). Neida, for kontorarbeid så spiller det selvsagt liten rolle.. Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Jeg ville ikke kalt dette tastaturet for ultratynt, et bærbar tastatur er sjeldent mer enn 3-4mm tykt om man tar det ut. Rart de enda ikke greier å bruke bærbar tastaturer som basis.. Endret 3. september 2008 av Svedge Lenke til kommentar
Pest^N Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 "Tastatur for deg som liker idiotisk plassering av home/end/del taster" Lenke til kommentar
UngeHrOla Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Så lenge Logitech fortsetter med det tullete Insert/Delete/Home/End-tastene sine så kjøper jeg ingenting fra dem. Jeg har ikke den mentale kapasiteten til å takle et oppsett på keyboardet på jobb og et helt annet oppsett hjemme. Og ja, det er fordi jeg er vant til hurtigtaster. På jobb er det mye dokumentredigering, og End/Home/PgUpDown brukes flittig. Liten Enter-tast er også plagsomt. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Ledning til hardcore gamere, ok det er sikkert noen som sverger til det enda Virker ikke som det er noe problem for xbox360/ps3, maskiner laget bare for gaming, men det er klart. Konsoll blir aldri hardcore Når det kommer til batteri, jeg har en logitech nano trådløs mus, tror den holdt i 6mnd før jeg byttet batteri, og den er hyppig i bruk hver eneste dag.. En ledning er for meg, og sikkert mange andre, en ledning for mye. Fremtiden er trådløs Trådløs er fett nok på mus som man flytter rundt med, et tastatur til en stasjonær som står stille på samme sted så har det i mine øyne nada å si om det heenger på en ledning, og man slipper batteri o.l. AtW tror jeg har skifta batteri på tastaturet 1-2 ganger eller noe siden jeg fikk det i hus. musa derimot... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå