merog Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Hei Jeg har en pc (hjemme snekkra) som har fungert perfekt i ca 1,5 år nå, kjører vista ultimate. Da jeg startet pcen i går så startet den opp normalt, logget på som jeg skulle og alt, men etter ca 10 min så sluttet prossessoren å jobbe ( 0-3%) uansett hva jeg trykte på så plutselig restartet pcen, men stoppet i det aller første bildet jeg får opp ved start ( slik rekalme side for hovedkort produsenten) Dette problemet kjentoksig flere ganger, pcen fungere som den skal i ca 10 min så er det slutt.... Finner ikke noe skikkelig feilmelding på dette heller. Har prøvd å stille pcen tilbake til ett tidspungt jeg vet den fungerte, men det gjentok seg alikevel. Noen som har noe ide om hvorfor dette skjer?! Mvh Roger M Lenke til kommentar
Luremuffins Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 HeiJeg har en pc (hjemme snekkra) som har fungert perfekt i ca 1,5 år nå, kjører vista ultimate. Da jeg startet pcen i går så startet den opp normalt, logget på som jeg skulle og alt, men etter ca 10 min så sluttet prossessoren å jobbe ( 0-3%) uansett hva jeg trykte på så plutselig restartet pcen, men stoppet i det aller første bildet jeg får opp ved start ( slik rekalme side for hovedkort produsenten) Dette problemet kjentoksig flere ganger, pcen fungere som den skal i ca 10 min så er det slutt.... Finner ikke noe skikkelig feilmelding på dette heller. Har prøvd å stille pcen tilbake til ett tidspungt jeg vet den fungerte, men det gjentok seg alikevel. Noen som har noe ide om hvorfor dette skjer?! Mvh Roger M Kan se ut som om du har hardware feil av noe slag spør du meg, at noe er løst eller støvete eller eventuelt helt kaputt... Så jeg ville sjekka sånt førs, sjekka at alt sitter fast der det skal, også evnt kjørt noen sånn hardwaretester de har på nett, sånne som sjekker minne og harddisk og sånt... Lenke til kommentar
merog Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Har sjekket litt, men finner ikke noe feil på selve pcen rent fysisk, noen som har en link til ett slik test programm da som tester ram og hdd??? Det kjennes ikke ut som noe som går varmt eller noe så... har fårr pcen til å gå i ca 30 -40 min nå før den helt uten vidre stopper å virke og starter på nytt for så å fryse helt i starten. irriterende saker...... Mer av det samme på denne siden ser jeg https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=994541 Endret 3. september 2008 av merog Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå