francis Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Bruker du Win98? Kan du hjelpe meg med å åpne en fil? Jeg har lagt inn XP Pro, og får ikke åpnet en infofil med koden til Sandra Pro, får beskjed om at filen er skadet. Det gikk bra å åpne den i Win98. Jeg maile - du åpne og sende meg koden? Lenke til kommentar
Osram Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Bedre forslag: Du maile, jeg sende til de som lager Sandra Pro, de ringe politi, de banke på døra di og be mammaen og pappaen ta fra deg pc'n og gi deg 8 uker utestraff. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Åpne fila via WinZip's interne "view'er" - det vil gi deg resultatet du er ute etter, men da må du selvfølgelig ha WinZip installert. Lenke til kommentar
francis Skrevet 23. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2003 Bedre forslag: Du maile, jeg sende til de som lager Sandra Pro, de ringe politi, de banke på døra di og be mammaen og pappaen ta fra deg pc'n og gi deg 8 uker utestraff. helt grei løsning..... bare det at jeg kan maile Sisoft selv og få tilsend ny kode, har jo betalt $ for den. Får lete litt i rotet mitt så finner jeg den kanskje etter noen dager... Hadde håp om en raskere løsnig, det er alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå