Crusty Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Hei! Hvordan kan jeg lage en webside med et bilde jeg har tatt? For eksempel et bilde av et hus, når du trykker på et vindu på huset kommer du til en side, trykker du på døra kommer du til en annen side. Bildet er liksom websiden.. Bra nok forklart? Mvh. Crusty Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Nå er det en stund siden jeg gjorde det selv, men Adobe Dreamweaver har ihvertfall en del funksjoner på dette området. Slicing, heter det vel? Litt usikker, men vet at Dreamweaver har flere muligheter. Lenke til kommentar
Crusty Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 Html Map Tags? Får til og lage linker på den måten, men ikke skrive tekst og sette inn bilder oppå hoved bildet. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Html Map Tags? Får til og lage linker på den måten, men ikke skrive tekst og sette inn bilder oppå hoved bildet. Da blir det plutselig mye mer innviklet. Da må du nok bruke den verste kommandoen i hele css z-index Om du vil lage utifra et bilde vil jeg heller anbefale å bruke bilde som background, eller bruke photoshop og slicing Lenke til kommentar
Crusty Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 Photoshop eller Fireworks til designet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå