T-Virus Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Hei jeg heter Tom-Helge. Jeg har et spørsmal angående LCD skjermen Apple Studio Display 17-inch, og det er om dere vet hva responstiden på den skjermen er, altså i ms. Grunnen til at jeg spør er at jeg har denne skjermen, og at jeg spiller mye spill, så derfor har det vært fint om dere kunne ha hjelpt meg litt. Det står jo ikke noe om responstiden her http://www.apple.com/no/displays/asd17/ Så derfor spør jeg. Håper på svar. Hilsen Tom-Helge Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 om du går til www.tomshardware.com så hadde de en test av en apple skjerm for en stund siden. Er ikke sikker på om det er den du er ute etter, men gir kanskje en indikasjon på hvordan den kan være. Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Den har 40ms i følge denne. Lenke til kommentar
T-Virus Skrevet 23. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2003 På denne siden http://www6.tomshardware.com/display/20020...322/lcd-02.html sies det at den har 50ms. Er det dra eller dårlig for spilling. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 dårlig. du bør minst ha under 25 og de nyeste har 16 og under Min samsung 191T har 25 og under og med den går spilling greit, men littegranne etterslep er det. Kommer veldig ann på spill osv. Blir minst etterslep om en bruker normal oppløsning er min erfaring. Lenke til kommentar
T-Virus Skrevet 23. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2003 Forde om skjermen har 40ms i responstid så synes jeg det går ganske bra å spille Unreal Tournament 2003 i 1280x1024 resolution. Og ellers går andre spill bra å spille på skjermen. Eneste når jeg flytter raskt på mapper og slikt at den er litt etterslept, men ellers er jeg kjempefornøyd med skjermen. Er det noen her som har prøvd denne LCD skjermen som kan gi meg et svar på ka dere synes om responstiden når dere spiller. Håper på svar. Hilsen Tom-Helge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå