Vegard_Haug Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Naturkatastrofer og skuddveksling står på programmet i det kommende Disaster: Day of Crisis. Les mer Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Har gledet meg å se hvordan spillet blir. Virket som et bra og nytt rettning for et spill. Håper det ikke blir altfor standard skyte spill og har noe fokus på overlevelse. Endret 2. september 2008 av AvidGamer Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Er allerede kommet mange katatrofale spill til Wii Syns spillet ser intressant ut uhvertfall Hadde jo vert flott å kunne liste opp noen potensielle gode spill til Wii også. Lenke til kommentar
Sivert1 Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Høres kult ut Skal nok kjøpes Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Vært stille ganske lenge om dette spillet her. Virker som et gjennomført spill. Store spørsmålet er hvor lineært det eventuelt blir. Om det finnes flere løsninger på forskjellige oppgaver, om det er flere veier til et mål etc. Tror det kommer til å være avgjørende for mange. Selv har jeg desverre ikke Wii, men håper for de som har konsollen at spillet blir bra. Har jo vært mye snakk om dette spillet etter første traileren. Lenke til kommentar
solaN - Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Virker som et bra spill, men blir sprø av sikte-styringen på wii. Er ikke veldig avslappende å spille på den måten Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Dette spillet var et av de jeg så mest frem til etter at Nintendo viste frem videoer på pressekonferansen på E3 2006. Så ble det stille, og jeg fryktet en kansellering. Men her har vi det igjen, og vi får håpe det blir like kult som det så ut som for 2 år siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg