mcgroven Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 En ærlig Peter Molyneux vurderer sitt eget hjertebarn. Les mer Lenke til kommentar
Tangeter Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 For all del. Likte den første og om fable 2 lever opp til halvparten av det han sier om den så er jeg fornøyd. Skal spille på pc så klart Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Fable 1 var et meget godt spill. Kanskje ikke like omfattende og fritt som datidens TES:Morrowind, men like fullt veldig bra. Om toeren blir like underholdende lover det bra. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Spent på om den bikkja bare blir en plage eller om den virkelig kan ha en varig funksjon! Den 9/10 karakteren tar jeg ikke seriøst i det hele tatt. Lenke til kommentar
Looper87 Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Er veldig skeptisk. Har en følelse av at spillet kommer til å mangle personlighet og stemning, slik det første spillet har. Det jeg likte med Fable 1 var nemlig stemningen, musikken, karakterutviklingen og historien. Gameplayet var repetivt, men det fungerte bra til en viss grad. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 En ærlig Molyneux? Kanskje litt dumt å forvente noe slikt fra spillverdenens største narsisist når han anmelder sitt eget spill? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Han gikk ikke akkurat i detalj, gjorde han? Joda, Fable 2 blir sikkert like morsomt som Fable - som viste seg å ikke være messias likevel, men bare et rimelig godt action-rpg. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Peter har tydeligvis tatt medieprofileringskurs. For noen år siden hadde han gitt sine egne spill karakteren 11/10 uten å blunke Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) For all del. Likte den første og om fable 2 lever opp til halvparten av det han sier om den så er jeg fornøyd. Skal spille på pc så klart Det kommer ikke til Pc med det første skal jeg si deg Til nå på tothegame.com er ikke pc-versjonen nevnt engang, så jeg tviler du får spilt det i dette året Heldige jeg får spilt det 24 oktober!! Endret 2. september 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
Zulphur Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 9 av 10 sammen lignet med hva da Molyneux? Dine egne spill? Alle rollespill der ute? Eller av alle spill som kommer i år? Som nevnt i en tekst på gamer.no så er det inflasjon i karaktersettingen på spill, og jeg tror ikke Molyneuxs 'selvinnsikt' er noe mere enn egenhyping bassert bå dagens standard om at: Bra spill 9, dårlig spill 4 eller 5, de faktisk bra spillene 10. Sorry men jeg tror ikke på Molyneux i det heletatt. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Molyneux er en tulling...han lever i sin egen verden. Sikkert fint der og alt men vedder at teamet hans og andre studioer lurer på hva slags medisiner han går på. EDIT: Om noen finner ut hva han går på så si ifra..jeg tar 2 esker. Endret 2. september 2008 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Closed Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Håper han har gjort en god jobb nå med spillet. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) gleder meg bare mer og mer til dette spillet. dagene går så seint! Endret 2. september 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
Sitronkake Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Det var en grundig, gjennomtenkt og reflektert anmeldelse må jeg si. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 håper de gjør litt mer ut av det enn bare den samme ond ELLER god grauten som er gjort ørten ganger før. Lenke til kommentar
K_M_K Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Æsj, jeg trodde det var snakk om en politianmeldelse...Tviler litt på at Fable 2 blir bedre enn Dungeon Keeper, eller noen av de andre Bullfrog spillene. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Forhåndsbestilte akkurat Limited Edition, så håper han er noe å stole på i dette tilfellet! Gleder meg vannvittig til å spille meg igjennom dette til 100% i coop! Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Molyneux er en tulling...han lever i sin egen verden. Sikkert fint der og alt men vedder at teamet hans og andre studioer lurer på hva slags medisiner han går på. EDIT: Om noen finner ut hva han går på så si ifra..jeg tar 2 esker. Det er sikkert en fordel i hans bransje. Å leve i sin egen verden, that is. Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Forhåndsbestilte akkurat Limited Edition, så håper han er noe å stole på i dette tilfellet! Gleder meg vannvittig til å spille meg igjennom dette til 100% i coop! hvor bestilte du den??? :O Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Absoluttspill! http://absoluttspill.no/component/page,sho...emart/Itemid,1/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg