Gjest Bruker-95147 Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Går ut fra at trådtittel sier det meste!? Det hadde etter min mening vært med på å gjøre samfunnsdelen rikere. Invitasjonen bør etter min mening komme fra forumstyret. Øks nå ivei! Spørsmålet har sitt utgangspunkt i denne tråden. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Jeg synes det ville være glimrende om partiene (og andre organisasjoner) kunne ha offisielle brukere på forumet, på samme måte som firmaer kan det idag. (Se retningslinjenes #7.) Slik ville de kunne svare på spørsmål og gi offisielle uttalelser om sin standpunkter, istedet for å være representert av mer eller mindre egnede og velinformerte "fans" på forumet. Så lenge disse brukerne ikke benyttes til å oversvømme forumet med partipropaganda, ser jeg bare fordeler med dette forslaget. Geir Lenke til kommentar
hernil Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Nå er ikke jeg den mest aktive i politikkdelen av forumet, men jeg synes det høres ut som en god ide. Det må selvfølgelig markeres tydelig at det er snakk om offisielle svar fra forskjellige personer/partier/andre, og jeg tror det vil kunne være en veldig direkte kommunikasjonskanal som kan brukes til tettere dialog. Modereringen må selvfølgelig være streng så det ikke fører til reklame/propaganda for partier eller enkeltpolitikere. Endret 2. september 2008 av hernil Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Det hadde nok blitt hakket mer livlig i den aktuelle delen av forumet da ja. Støtter det fult ut. Lenke til kommentar
Panny60 Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Hadde vært en kjempegod ide! Men sjansen for misbruk er stor som propaganda og stjeling av brukere. Trengs streng moderering og at moderatorene er nøytrale . Endret 5. september 2008 av Panny60 Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Tror nok man måtte hentet inn et par moderatorer til (minst). Lenke til kommentar
Beneli Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Det hadde nok blitt artig Go for it! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Det er ikke mulig grunnet de felles juridiske betingelsene http://wiki.diskusjon.no/index.php/Betinge...v_brukerforhold Avtalen kommer også til anvendelse på organisasjoner (som kan benytte tjenestene), så fremt de ikke er politiske, ekstremistiske eller bryter norsk lov. Politiske ytringer kan gis som privatperson, men ikke som organisasjon. Da må vi eventuelt få inn en klausul om at "med mindre annet er oppgitt" slik at Diskusjon.no kan få dispensasjon for dette (betingelsene gjelder for langt mer enn Diskusjon.no og setter presedens). Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Hva med å invitere dem, med forbehold om at politikerne representerer seg selv, og ikke partiet? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 De må nesten snakke for seg selv ikke partiet (ellers vil det bare fungere som utdrag fra partiprogrammet, uten forklaringer for hva som ligger bak), og uansett er det kjekt å kunne utfordre / høre hvor forskjellige parti står. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Hva med å invitere dem, med forbehold om at politikerne representerer seg selv, og ikke partiet? Ja det er jo et fint smutthull man ikke kan klage på Det er politikere på forumet vårt, såpass kan jeg si. Men de velger å være anonyme. Leser vel mer enn man skriver egentlig. Lenke til kommentar
Psychotron Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Tja, mr. Stoltenberg henger jo rundt på facebook. haha. Hadde vært artig hvis han joinet her og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg