Applebee Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Hver gang jeg setter på en Youtube video, så mister jeg internett og må starte Firefox på nytt (Skjer også i IE).. Videoer på f.eks Metacafe funker helt fint Aner ikke hva som kan være problemet ' Takker på forhånd for svar Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Vet ikke om det hjelper men prøv å oppgradere Adobes Flash player og ev. shockwave. http://www.adobe.com/ Endret 2. september 2008 av Cubicle Dude Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 slutte å se på utube-videoer er også en løsning på problemet med at Firefox kræsjer... Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 slutte å se på utube-videoer er også en løsning på problemet med at Firefox kræsjer... Slutte å skrive slike unødvendige svar er også en løsning på å kanskje bli tatt seriøst. Poenget mitt er at jeg vil se Youtube Videoer. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 nei, sorry, var en dårlig kommentar. Jeg tror det er en konflikt med flash eller annen kodec. Prøv å gå på start-kontrollpanel-administrative tools-event viewer-application Der finner du mye informasjon om komponenter og programmer som gjør feil ting på pc'n, og kan kanskje hjelpe deg å finne problemet. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 Takker for en mer seriøs kommentar Lastet ned Adobe Flashplayer på nytt, og nå fungerer det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå