int20h Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 MSI har annonsert et nytt familiemedlem i Wind-serien som konkurrerer både med Aspire One og Eee. Les mer Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Hva var forsjellen på denne og den gamle egentlig? man får jo i dag også msi wind med 80gb disk Lenke til kommentar
odd martin Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 eneste forsjeller en vell mindre skjerm og linux noe som gjør at den koster en del mindre Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Tror det var lavere oppløsning på kameraet it tillegg til mindre skjerm, og så tror jeg at kabinettet ikke er krympet selv om skjermen er det og at det derfor bare blir dumt med mindre skjerm. Lenke til kommentar
Nisselord Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Hva var forsjellen på denne og den gamle egentlig? man får jo i dag også msi wind med 80gb disk Hm, mener å huske at det "i den nye versjonen" vil være 6-cells batteri, i steden for 3-cell som er i wind-laptopene pr. idag. Lenke til kommentar
Andylfc Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Hva var forsjellen på denne og den gamle egentlig? Skjermstørrelse, ellers er U90 og U100 helt like. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Og Linux istedet for XP. Noen som vet hvilken distro de velger? Er vel noe jalla som vanlig... Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Hva var forsjellen på denne og den gamle egentlig? man får jo i dag også msi wind med 80gb disk Hm, mener å huske at det "i den nye versjonen" vil være 6-cells batteri, i steden for 3-cell som er i wind-laptopene pr. idag. Dette vil vel komme til for samtlige versjoner. Lenke til kommentar
djchange Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Og Linux istedet for XP. Noen som vet hvilken distro de velger? Er vel noe jalla som vanlig... SUSE Linux Enterprise Desktop (SLED) Masse fine bilder av operativsystemet og av den enorme rammen rundt U90-skjermen borte hos Engadget. Ser ut til at MSi øker standardlagringskapasiteten på U100 til 120GB. Endret 2. september 2008 av djchange Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 aspire one kan teoretisk støtte bluetooth, den mangler tydligvis bare bluez-pakkene og selve maskinvaren (en dongle funker fint). Lenke til kommentar
brannslange Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Masse fine bilder av operativsystemet og av den enorme rammen rundt U90-skjermen borte hos Engadget. Hah, det var rammen sin det. Takk for link, da blir det i alle fall ikke en U90 på meg... Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 aspire one kan teoretisk støtte bluetooth, den mangler tydligvis bare bluez-pakkene og selve maskinvaren (en dongle funker fint). har en ekstremt liten sak jeg putter i usb porten fra trust, og denne er bedre enn noen av de andre sakene jeg har prøvd Jeg vurderte MSI Wind eller Acer sin. Men så lenge begge havner godt over 3k Vurderer jeg å kjøpe en vanlig bærbar.... Men når det gjelder batteriet, så leste jeg ett sted at ingen blir i utganspunktet solgt med 6 cellers batterier. Disse må kjøpes ved siden av eller kjøpes i utgaver for dette. Tenkte å kjøpe ett til acer, ser mamoz har dette på vei inn =) Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Storfornøyd med min U100 iallefall Lenke til kommentar
Bengt Who Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 aspire one kan teoretisk støtte bluetooth, den mangler tydligvis bare bluez-pakkene og selve maskinvaren (en dongle funker fint). Den kan styre en oljeplattform også, mangler bare programvaren og maskinvaren. Jeg vil nå påstå at om det ikke følger med så støtter den ikke blåtann. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå