-iL- Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) For oss film nerder (og sikkert vanlig mann i gata) så stiller jeg meg stadig spørsmål om hvor jeg har sett den og den skuespilleren før. Så akkurat Forgetting Sarah Marshall, og det tok meg minst 10 minutt før jeg koblet Mila Kunis med 70s show. Når jeg er ferdig med å se en film, så løper jeg som regel til diverse film sites og gir min seriøse karakter. (imdb.com). Hvorfor kan ikke avspillerene/platene selv ha disse tjenestene innebygd? Dvs at avspilleren er koblet til internet, der man nårsom helst kan trykke på pause for å få opp en interaktiv meny, der man kan søke på skuespillere i filmen, hva de har gjort før (ala imdb.com) etc. Ser for meg en mengde tjenester man kan utvikle her. Er dette påtenkt i det hele tatt? Eller er det noe jeg bare ikke har fått med meg er pågang? Endret 2. september 2008 av -iL- Lenke til kommentar
Speik Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Joda, dette eksisterer (eller har vertfall muligheten til å eksistere) på Blu-Ray plater. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 Joda, dette eksisterer (eller har vertfall muligheten til å eksistere) på Blu-Ray plater. kult. Jeg har bare 1 Blu-Ray film (Simpsons), og fant ikke noe slikt der. Har du noen link som beskriver dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå