Bebeluv Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Jeg skulle gjerne ha fått surrondanlegget mitt reparert, dette skal være en teknisk feil. Siden jeg ikke har kvittering fra når jeg kjøpte den, så lurte jeg på hvor jeg kan levere den i Akershus området mot betaling av feilen. Takk for svar Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Snakk med butikken der du kjøpte den. Hvis du er heldig har de kanskje i systemet sitt at du kjøpte det i sinn tid til og med. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Dessverre kjøpte jeg det på nettet. Den ble også kjøpt i mai 2007, feilen kom i oktober 2007. Så har jeg vært så dum og droppet å gjøre noe med det før nå. Endret 2. september 2008 av bebeluv Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Da har du vel en elektronisk kvittering på det da? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. september 2008 Forfatter Del Skrevet 3. september 2008 Ikke vet jeg, men jeg vill uansett betale for reparasjonen hos noen steder jeg kan levere inn fysisk og ikke med posten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå