hitokiri Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 HTC Touch Pro og Blackberry Bold er endelig på vei til butikkene. Les mer Lenke til kommentar
stavros Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Er nok ikke så dumt av sony ericsson og ta det litt med ro ja. Brainstorme litt heller og være litt kreativ. Lenke til kommentar
gravypressure Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Hva med SE C905? Ifølge flere nettbutikker får de den inn nå i september... Lenke til kommentar
hitokiri Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 Jeg regner med at Sony Ericssons PR-folk sitter med korrekt informasjon om dette, da det er der informasjonen stammer fra. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Hva med SE C905? Ifølge flere nettbutikker får de den inn nå i september... Har snakket med dem, bare bløff desverre Kommer i Q4 tidligst oktober.....så da er det bare å krysse fingrene, for den skal jeg ha Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Nei... Blir nok en HTC S740 på meg: http://www.ubergizmo.com/15/archives/2008/...lim_slider.html Sett meg totalt lei av touchscreen (Har iphone nå) Lenke til kommentar
sgiga Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Nei...Blir nok en HTC S740 på meg: http://www.ubergizmo.com/15/archives/2008/...lim_slider.html Sett meg totalt lei av touchscreen (Har iphone nå) Det er lett å bli lei av Windows Mobile også skal jeg si deg, makan til kronglesystem tror jeg ikke finnes. S740 er sikkert bra den, men E71 er et par hakk bedre spør du meg, og HTC sin kundeservice er ikke-eksisterende. Ellers er jeg litt enig, touchscreen (og kun touchscreen) på en telefon er noe svineri. Jeg lurer på hva som blir det neste. Den Bold'en ser bare himla kul ut, men dyyyr. HTC skal jeg ikke ha mere, med mindre det blir en Android, hmmm. En liten SE (W760) + en netbook? er litt redd at den netbooken bare blir liggende ganske fort. Lenke til kommentar
sgiga Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Apropos Android (Google). Installerte nettopp Google Chrome på PC'en, og det er den desidert raskeste nettleseren jeg noen ganger har prøvd. Skriver dette i Chrome Hvis Chrome er noe som helst indikasjon på hva Android kommer til å bli, så vet jeg hva jeg skal ha Lenke til kommentar
decapoda Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Men, hvor blir det av N96?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg