alexanderyi Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Hei! Har seg sånn at jeg skulle finne litt info om et tema, og jeg var så heldig å få om "Botnett".. Har funnet litt stoff om det på nettet, men sliter litt med spessielt 1 spørsmål: Hvordan virker det? Jeg skal ikke ha forklaring på hvordan jeg kan få starta det selv, men hvordan det funker.. Noen som kan gi meg litt info? PS: veit ikke om jeg plasserte tråden i riktig katagori i forumet, men om det er feil så er det bare å flytte det(men fortell meg hvor det havner Alex Lenke til kommentar
alexanderyi Skrevet 3. september 2008 Forfatter Del Skrevet 3. september 2008 Ingen? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 uten at jeg er 100% sikker selv, så kobler botene i ett botnet opp mot ett felles nettverk/server (vet at IRC har blitt brukt). Derifra kan de styres sentralt til å gjøre det de er laget for å gjøre. Lenke til kommentar
woptidu Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 http://en.wikipedia.org/wiki/Botnet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå