cupocoffee Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Jeg bestilte igår(i 11 tiden på kvelden) en mobiltelefon fra www.netonnet.no , men klarte å finne et bedre tilbud på telefonen 5 minutter etterpå. Så jeg sendte netonnet en mail om å få slettet orderen. Dagen etterpå får jeg dette svaret: "Hei *****! Dessverre er ordren din allerede utsendt med kollinummer: CS684454999DK som du kan spore på www.posten.no om ca 24 timer. Ha en fin dag!" Har de lov til dette? Sendte jo mail til dem 5 minutter etter å ha bestilt.. Endret 3. september 2008 av cupocoffee Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Selvfølgelig har de lov til det. Er det blitt ulovlig å være raske på levering? Jeg synes da det var en strålende service - og rask. Men, over til ditt "problem": Bare benytt deg av angrefristen. Ikke åpne produktet du får, bare send det tilbake med et ferdig utfylt angrefristskjema. Du må betale for returportoen. Lenke til kommentar
Naglehuff Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Uvisst om hva de har lov til, men du kan iallefall ta å bruke angreretten, så får du pengene tilbake. Men frakten må du vel muligens betale for selv *KNEgg* Lenke til kommentar
phax Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Lite å klage på her. Skulle ønske alle nettbutikker var like raske jeg. Lenke til kommentar
cupocoffee Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 Det er jo ikke så fantastisk bra kundeservice når det virker som om de som jobber med kundeservice ikke har noen form for kontakt med de som mottar ordrer... Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Hva tilsier at de ikke har det? Ordren var jo mottatt, pakket og sendt FØR de fikk mulighet til å stoppe den. Da er det ikke så mye kundeservice kan gjøre, eller? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Hadde jeg drivi nettbutikk hadde jeg ikke giddi å lest gjennom hele innboksen før hver pakke ble sendt fordi noen "kanskje" ikke klarte å slette orderen rett fra kontrollpanelet sitt Lenke til kommentar
cupocoffee Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 Hvis det er slik det foregår er det et elendig system - til tross for at det går veldig fort. Du hadde sikkert vært like irritert hvis det hadde hendt deg. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Jeg hadde vært irritert over meg selv ettersom jeg ikke hadde sjekket opp mulighetene ordentlig før jeg bestilte. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Nei, jeg tror egentlig ikke jeg ville vært det... hvis jeg har bestilt en vare, men ikke ønsker den alikevel - er det faktisk ikke butikken sin skyld. Den er helt og holdent min egen. Det er bare å gjøre det beste ut av det, og å gjøre det man kan: Benytte angrefrist. Det fungerer faktisk ganske bra! Ganske sikker på at det ordner seg for deg også. Lenke til kommentar
cupocoffee Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Ja, jeg er irritert på meg selv! Fant nettopp dette på siden deres: • Går det att avbeställa en order som skickats iväg från "kassa"? Avbeställning kan endast göras innan ordern behandlats. Därför måste Du vara snabb om Du vill avbeställa, annars kan det vara för sent. För att göra detta: Kontakta kundservice. Jeg gjorde det jo før orderen ble behandlet. Endret 2. september 2008 av cupocoffe Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Nei det har du ikke, for den er jo behandlet når den er sendt. Dog forstår jeg meg ikke helt på at folk både skal klage på for kjapp sending og treg sending. Lenke til kommentar
cupocoffee Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 Nei det har du ikke, for den er jo behandlet når den er sendt. Dog forstår jeg meg ikke helt på at folk både skal klage på for kjapp sending og treg sending. æsj.. må vel bare svelge kamelen å betale for å sende den tilbake. Hvor mye pleier slikt å koste egentlig? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Normal servicepakke antar jeg, så rundt 130 kroner, give or take. Du vil jo få hele summen igjen da, så du får se om de 130 kronene forsvarer innkjøpet av det andre tilbudet? Lenke til kommentar
cupocoffee Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 Normal servicepakke antar jeg, så rundt 130 kroner, give or take. Du vil jo få hele summen igjen da, så du får se om de 130 kronene forsvarer innkjøpet av det andre tilbudet? Ja, hadde spart 500 kr hvis jeg ikke hadde bestilt fra netonet, blir vel 350 kr spart nå da. Det går vel greit. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
cupocoffee Skrevet 3. september 2008 Forfatter Del Skrevet 3. september 2008 Fikk denne mailen idag: Hei xxxx! Vi har sendt faks til posten om og returnere pakken så du trenger ikke og bekymre deg. Ha en fin dag! yahoo! Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Kunderservice på sitt beste! Men du må nok betale returen uansett. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Hvilken butikk var dette sa du? Den fikk nettopp ett stort pluss i min bok. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Hvilken butikk var dette sa du? Den fikk nettopp ett stort pluss i min bok. Ta en titt i førsteposten så finner du svaret. Edit: rettet leif Endret 4. september 2008 av Wipeout Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå