Woodleg Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Hei Jeg har kjøpt inn deler til pc, og satser på at mitt første selvbygg blir vellykket. Kabinettet er åpnet, og strømforsyningen er lirket inn. Så startet jeg på hovedkortet. Satte i minnebrikker og klipset på prosessoren. Men cpu-kjøleren ser jeg ikke helt hvordan skal plasseres. Manualen til kjøleren er ikke den beste, har allerede funnet feil i den (logiske brister mellom tegninger og tekst). Har noen erfaring med hvordan installere denne eller lignende cpu-kjølere? Her er oversikt over komponentene forøvrig: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=75782 Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Woodleg Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 LØST! Da har jeg prøvd alle logiske muligheter, og endelig fikk jeg kjøleren på plass. Fant 2 saker i bruksanvisningen som jeg ikke kunne følge: 1) Det er ikke samsvar mellom figur og forklaring om hvilke skruer som skal brukes til hvilket system. Jeg kom frem til at jeg måtte bruke de svarte skruene i dette tilfellet, mens tegningen viste de blanke. 2) Bruksanvisningen ba meg bruke den bakplaten som fulgte med hovedkortet. Dette fungerte ikke med noen av skruene, så jeg måtte bytte bakplate til den som fulgte med kjøleren. Det overrasker meg at det oppstår slike problemer når jeg kjøper hovedkort og kjøler fra samme merke, Asus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå