Gjest Guest_mhm_* Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Hei! Har bedt ut en jente på søndag i Oslo og hun sa ja:) Noen forslag til hva vi kan gjøre i Oslo på en søndag? Bare dra på Cafe eller noe sånt? Og pleier dere gutter å spandere, eller hva? Lenke til kommentar
twisted_ Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Hei! Har bedt ut en jente på søndag i Oslo og hun sa ja:) Noen forslag til hva vi kan gjøre i Oslo på en søndag? Bare dra på Cafe eller noe sånt? Og pleier dere gutter å spandere, eller hva? Aker Brygge er aldri dumt i pent vær. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Ikke spander. Dra på folkemuseumet. Var der med dama som er innflytter, hun digga det. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Nei, ikke spander Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Ha med nok penger til å kunne spandere. Om du faktisk skal bla opp for begge to merker du mot slutten. Se ann. Lenke til kommentar
ksjoet Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Det å gå å spise Sushi kan være interessant hvis dama sjelden eller aldri har spist det før. Eller er jo bowling, biljard, museer, standup eller bare en tur feks i Frognerparken ting som funker. Jeg går utifra at jeg skal spandere, men har alltid opplevd at dama insisterer på å splitte regninga. Du får se det litt ann, kommer ann på dama og. Lenke til kommentar
twisted_ Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Sushi kan også være et helvete, så jeg fraråder det på første date. Mange som ikke kan fordra sushi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå