LockBreaker Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Hei. Jeg fikk i forrige uke symptomer på beinhinnebetennelse. Jeg har derfor noen spm. vedrørende dette. Er det noen form for trening jeg kan bedrive uten at det blir en kronisk lidelse? Sykling har jeg hørt, men er litt skeptisk til alt. Hva kan jeg gjøre for å forebygge dette? Noe jeg kan gjøre for å bli kvitt det raskere? Hvor får jeg tag i leggbandasjer? Hørte at det skal hjelpe på blodsirkulasjonen og virke forebyggende (sportsskader.no). Fikk time hos lege i morgen, så om det er der jeg får tak i sånne bandasjer så hadde det vært fint om noen sa ifra. Nederst på siden finner dere bilde av en leggbandasje slik at dere bedre vet hva jeg mener. Endret 2. september 2008 av LockBreaker Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Jeg ble sendt til fysioterapeut som fikset et treningsopplegg for meg. Regner med at legen din vil gjøre det samme så du vil kunne få svar på det meste der. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Jeg fikk et tabelettkur av legen og beskjed om å holde meg i ro. Gikk over på et par dager da. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 Har hatt det siden Onsdag forrige uke da jeg fikk meg en trøkk da vi spilte fotball i breddeidretten. Trodde i begynnelsen jeg hadde bristet leggene eller noe. Ja, leggene. Du hørte riktig har fått det i både venstre og høyre. Værst i høyre fot da. Men er sykling god trening? Bør vel skaffe meg sånne bandasjer også, men er ikke sikker på hvor man får tak i dem. Noen som vet? Det er så digg å være litt småsyk for da kan man få alle mulige sånne fikse ting. ^^ Lenke til kommentar
Miss_Pepsi Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Du får ikke bandasjer hos legen, men er ganske sikker på at du får det på apoteket (evnt. i sportsbutikken.) Kan desverre ikke svare på de andre spm dine ettersom jeg ikke har opplevd dette selv.. Endret 2. september 2008 av Miss_Pepsi Lenke til kommentar
master air Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Dra til en fysioterapaut. Selv trodde jeg at jeg hadde beinhunnebetennelse for noen år siden. Viste seg å være en betennelse i en sene. Fysioterapauten ga meg ett treningsopplegg og per i dag er det ikke noe hemmende. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Bedre sko funket for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå