Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Tror jeg har fått beinhinnebetennelse. Noen som kan gi meg noen gode råd?

LockBreaker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg fikk i forrige uke symptomer på beinhinnebetennelse. Jeg har derfor noen spm. vedrørende dette. :)

Er det noen form for trening jeg kan bedrive uten at det blir en kronisk lidelse? Sykling har jeg hørt, men er litt skeptisk til alt. :)

Hva kan jeg gjøre for å forebygge dette?

Noe jeg kan gjøre for å bli kvitt det raskere? :)

Hvor får jeg tag i leggbandasjer? Hørte at det skal hjelpe på blodsirkulasjonen og virke forebyggende (sportsskader.no).

Fikk time hos lege i morgen, så om det er der jeg får tak i sånne bandasjer så hadde det vært fint om noen sa ifra. :)

Nederst på siden finner dere bilde av en leggbandasje slik at dere bedre vet hva jeg mener. :)

Endret av LockBreaker
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hatt det siden Onsdag forrige uke da jeg fikk meg en trøkk da vi spilte fotball i breddeidretten. Trodde i begynnelsen jeg hadde bristet leggene eller noe. Ja, leggene. Du hørte riktig har fått det i både venstre og høyre. Værst i høyre fot da. :)

Men er sykling god trening? :)

Bør vel skaffe meg sånne bandasjer også, men er ikke sikker på hvor man får tak i dem. Noen som vet? :)

Det er så digg å være litt småsyk for da kan man få alle mulige sånne fikse ting. :wee: ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...