Gå til innhold

World Explorer @ lvl ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Harley Quinn

En del av stedene i outland krever jo flying mount, så så greit er det. Jeg gikk over listen i wotlk med figuren min, og det er fantastisk mange steder jeg mangler. Er mange småsteder i et hjørne av kartet man aldri går o.s.v. så jeg må virkelig jobbe for dette fram til wotlk.

Lenke til kommentar

Noen i betaen som kan bekrefte hvordan dette funker? Jeg har alle områdene på alle kart, men det er jo noen områder som ikke vises som "tomme" på kartet, må man ha vært der også? Jeg tenker altså på at man får opp "discovered" når man går dit, selv om man har hele kartet. Sånt er jo ganske vanskelig å vite før achievement systemet kommer.

Endret av mad_arab
Lenke til kommentar
En del av stedene i outland krever jo flying mount, så så greit er det. Jeg gikk over listen i wotlk med figuren min, og det er fantastisk mange steder jeg mangler. Er mange småsteder i et hjørne av kartet man aldri går o.s.v. så jeg må virkelig jobbe for dette fram til wotlk.

Så da er altså konklusjonen at en må være minimum level 70 for å klare denne? Ingen som helst mulighet før dette ved hjelp av summon eller lignende?

Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn
Så da er altså konklusjonen at en må være minimum level 70 for å klare denne? Ingen som helst mulighet før dette ved hjelp av summon eller lignende?

Jeg vet ikke om det er noe lvl restriksjoner på de platåene, men det er godt mulig det går ann ved hjelp av summon. Jeg har aldri tenkt på det, og man må jo såklart ha stor hjelp i både outland og northrend ettersom alt angriper deg som en gal når man er der. Tilogmed jeg blir drept av ingenting i northrend nå når jeg er lvl 71.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...