vetting Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Hvilken av disse to er den beste kjølepastaen? ARCTIC SILVER 5 eller OCZ TECH Freeze Extreme. Lenke til kommentar
runniz Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Hvilken av disse to er den beste kjølepastaen? ARCTIC SILVER 5 eller OCZ TECH Freeze Extreme. Har sett én test der ocz kom 2-3 grader bedre ut enn as5, men i min mening er ikke det nok til å utelukke feil i testen. Kjøp den billigste? Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Har høyrt at ocz er vanskelig å påføre. Eg har også høyrt at den slår as5 med 1-2 grader,men eg har ikkje prøvd den sjølv, så kan ikkje seie noko sikkert. Eg for min del har as5, og er veldig fornøgd. Lenke til kommentar
vetting Skrevet 5. september 2008 Forfatter Del Skrevet 5. september 2008 Da blir det nok den de har inne... Er nok ikke så mye som skiller dem. Lenke til kommentar
ojda Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Er det stor forskjell på Artic silver III og Artic silver V. Har en tube AS-III fra sistgang jeg monterte cpu. Lenke til kommentar
runniz Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Er det stor forskjell på Artic silver III og Artic silver V.Har en tube AS-III fra sistgang jeg monterte cpu. Arctic Silver 3: Thermal Resistance: <0.005°C-in²/Watt (0.001 inch layer) Arctic Silver 5: Thermal Resistance: <0.0045°C-in²/Watt (0.001 inch layer) Altså .0005 °C-in²/Watt forbedring. En CPU som drar 70 W vil da altså ha en forbedring på (.0005 °C-in²/Watt x 70 W) / 0.1875 in² = 0.18 °C Noen har faktisk testet og funnet 1-4 °C forskjell; Arctic Silver 3 vs. 5 Tror nok trygt du kan bruke opp tuben din uansett Lenke til kommentar
ojda Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Jeg hadde håpet på et svar fra noen som hadde hørt no, eller prøvd og trodde at!! Begge produktene i en og samme test er jo helt hinsides. Takk i alle fall, jeg fortsetter nok å trykke på den gamle tuben ja. Skulle gå greit å rense med Whisky. Lover å ikke bruke mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå