Gå til innhold

BK: jente med sykkel

Fotofashion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skimter strukturene såvidt jeg også, men ikke mye. Kalibrert skjerm dette også, men er en stund sia, så er vel neppe noe fasit..

Litt lysere kunne ha gjort seg, men det er ikke så mørkt at det gror igjen nå heller.

Ser du har lagt med litt lys for å skille fra bakgrunnen nå =D

OK posering, ingen store feil som jeg ser ihvertfall. Kunne nok tenkt meg litt råere vinkel på slik type bilder, though :=D

Lenke til kommentar

Kommer nå ann på om en person er villig til å høre på, og dvs. Føye seg etter min svært subjektive mening. Men for å være konkret: Jeg ser at det står photofashion nederst på bildet. Tar du en kikk på de fleste moteblader som Vogue, cosmopolitan og en hel horde med andre blader, ser du at de bilder av høyest kvalitet, og ymse bildereklamer av diverse karakter, så ser du at fellesnevneren for bildene at de er fikset på mtp. Lys, hud, bakgrunn og andre effekter. Bildene til Devisor har et godt utgangspunkt, men kunne blitt myknet på, fått en større kontrast fra dame til bakgrunn, og fargene kunne blitt justert på en finere måte. Nå ser det ut som om damen går i ett med bakgrunnen, belysningen er ganske kjedelig(In your face blitz) og man kunne hatt bruk for en del burn/dodge, samt litt brushing her og der, for å gitt en litt bedre punch til bildet. Croppingen kunne blitt gjort om slik at man kuttet endel ned på kantene og fikk subjektet med sin fine sykkel mer i fokus, sykkelen kunne forøvrig blitt gjort røffere med litt bedre kontrast bruk, ala en smule "Dave hill" som noen kaller det, med etterfølgende burn/dodge der man kunne gjort de mørke partiene mørkere og vice versa. Bakgrunnen kunne også blitt gjort litt dimmere slik at kontrasten mellom henne/sykkel kontra bakgrunn ble større. Vanskelig å forklare hva min personlige smak preferer, noe jeg teoretisk sett kan vise på en(småok) måte ved å ha bildet i mine egne hender, og så deretter å manipulere det etter min gitte smak. Når en person har bra kamera, bra bilde i utgangspunktet, og en heller pen dame(med litt harry bekledning) Så ser jeg det som min rett å komme med denne bemerkning, siden bildet kunne blitt en stor dimensjon bedre, ved enkle metoder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...