Fotofashion Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Skulle gjerne hatt 1 lys til i dette bildet for å lyse opp bakgrunnen. Men har ikke det i sekken min. Brukt mest lys på overkroppen hennes for å hente fokus dit. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Kan være den dårlige skjermen her på jobb, men jeg syns buksa hennes blir veldig mørk mot bakgrunnen. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 mulig skjermen din.. for på min kalibrerte skjerm så ser jeg strukturene.. pluss lo som jeg har ikke fjærna. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Skimter strukturene såvidt jeg også, men ikke mye. Kalibrert skjerm dette også, men er en stund sia, så er vel neppe noe fasit.. Litt lysere kunne ha gjort seg, men det er ikke så mørkt at det gror igjen nå heller. Ser du har lagt med litt lys for å skille fra bakgrunnen nå =D OK posering, ingen store feil som jeg ser ihvertfall. Kunne nok tenkt meg litt råere vinkel på slik type bilder, though :=D Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 ja.. som skrevet.. skulle ønsket jeg hadde 1 lys til.. ble litt valgets kvaler.. mellom bakgrunn eller rim.. kanskje plassert rim mer mot buksene så ahr det fått konturene bedre frem.. hva tenker du på angående vinkler da?.. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Lengre ned, mere vidvinkel? Fått litt lengre ben, og litt større dekk ^^ Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 var det jeg regna med ja.. Neste gang . Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Skal ta bilde av personer + motorisert kjøretøy selv idag Gutt med firehjuliing, blir fin test for ringblitzen på en solskinnsdag Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 sa jeg i PM at jeg var sjalu eller? husk den trenger et hjem når du er borte hehe. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 hehe =D tror den skal få bo på studioet sammen med de andre blitzene =D gleder meg såå til å teste den, men sitter her på butikken alene atm og har ingen å teste på.. arrgh. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 kassaaperatet stiller sikkert opp Lenke til kommentar
Earlskruf Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Bildene dine hadde blitt så uendelig mye bedre med endel redigering Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Bildene dine hadde blitt så uendelig mye bedre med endel redigeringVeldig greit om du kommer med forslag til hva du ville redigert når du legger ut slike påstander. Nå er informasjonen du kommer med fullstendig ubrukelig. Lenke til kommentar
Earlskruf Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Kommer nå ann på om en person er villig til å høre på, og dvs. Føye seg etter min svært subjektive mening. Men for å være konkret: Jeg ser at det står photofashion nederst på bildet. Tar du en kikk på de fleste moteblader som Vogue, cosmopolitan og en hel horde med andre blader, ser du at de bilder av høyest kvalitet, og ymse bildereklamer av diverse karakter, så ser du at fellesnevneren for bildene at de er fikset på mtp. Lys, hud, bakgrunn og andre effekter. Bildene til Devisor har et godt utgangspunkt, men kunne blitt myknet på, fått en større kontrast fra dame til bakgrunn, og fargene kunne blitt justert på en finere måte. Nå ser det ut som om damen går i ett med bakgrunnen, belysningen er ganske kjedelig(In your face blitz) og man kunne hatt bruk for en del burn/dodge, samt litt brushing her og der, for å gitt en litt bedre punch til bildet. Croppingen kunne blitt gjort om slik at man kuttet endel ned på kantene og fikk subjektet med sin fine sykkel mer i fokus, sykkelen kunne forøvrig blitt gjort røffere med litt bedre kontrast bruk, ala en smule "Dave hill" som noen kaller det, med etterfølgende burn/dodge der man kunne gjort de mørke partiene mørkere og vice versa. Bakgrunnen kunne også blitt gjort litt dimmere slik at kontrasten mellom henne/sykkel kontra bakgrunn ble større. Vanskelig å forklare hva min personlige smak preferer, noe jeg teoretisk sett kan vise på en(småok) måte ved å ha bildet i mine egne hender, og så deretter å manipulere det etter min gitte smak. Når en person har bra kamera, bra bilde i utgangspunktet, og en heller pen dame(med litt harry bekledning) Så ser jeg det som min rett å komme med denne bemerkning, siden bildet kunne blitt en stor dimensjon bedre, ved enkle metoder. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 hepp, takk for utfyllende tips.. det setter jeg pris på, så det skal jeg teste ut:). ps! står ikke fotofashion på det bildet .. Lenke til kommentar
Earlskruf Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Bevis det med å poste et nytt bilde : ] Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 .. begynt å prøve meg frem .. men skal straks i seng.. denne mannen er pålagt 3dagsverk med overtid. suuuuuuuuuuuger.. Lenke til kommentar
Earlskruf Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 send raw til meg, jeg vil gjerne prøve Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 <snipp>Her begynner vi å snakke - dette er tips som også andre enn trådstarter kan dra nytte av :-) Det du skrev i det første innlegget var intetsigende for alle og svært lite konstruktivt - uansett hvordan man vender og vrir på det... Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Ville bare hoppe inn her igjen og si at jeg kikket på bildet igjen da jeg kom hjem, og buksa så MYE bedre ut på den skjermen Her ser den nemlig ut som en del av bakgrunnen, hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå