Gå til innhold

Video: Fallout 3 #1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De klarte å lure meg med filmene fra Oblivion for lenge siden, men å spille spillet var ikke like bra. ;)

Samme med meg. Magien varte i noen få dager, helt til jeg merket alle feilene som var i spillet. Er utrolig redd det samme skjer med Fallout3 også, og ut ifra det vi har sett så langt, så begynner jeg allerede å merke det.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
De klarte å lure meg med filmene fra Oblivion for lenge siden, men å spille spillet var ikke like bra. ;)

Samme med meg. Magien varte i noen få dager, helt til jeg merket alle feilene som var i spillet. Er utrolig redd det samme skjer med Fallout3 også, og ut ifra det vi har sett så langt, så begynner jeg allerede å merke det.

Da får du håpe på et moddervennlig spill og ikke spille det før det har gått et år ;) .

Lenke til kommentar

Da får du håpe på et moddervennlig spill og ikke spille det før det har gått et år ;) .

Ettersom jeg har moddet Oblivion siden det kom, så klarer jeg nok å modde bort alt jeg ikke liker med Fallout3 ;)

Lenke til kommentar

Ettersom jeg har moddet Oblivion siden det kom, så klarer jeg nok å modde bort alt jeg ikke liker med Fallout3 ;)

Så du modder selv :) . Lagd noen bra mods for Oblivion? Blir nok litt off-topic, men denne tråden er uansett død så gjør ikke noe særlig.

Lenke til kommentar
Er med i en mod nå faktisk, Nehrim: At Fates Edge, jobber veldig hardt med den for tiden. Er en egen tråd i Modifikasjoner delen av forumet :)

Skal sjekkes ut ;) . Vurderer nemlig å ta fram Oblivion igjen no (fått meg ny PC så jeg fint greier å kjøre det på fullt med grafikkmods).

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...