Anathema Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Dette så aldeles ikke værst ut. Ber for at de har beholdt sjarmen, og fra hva jeg kan se ser dette bra ut. Lenke til kommentar
Vegard_Haug Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Reisen begynner. Se videoen Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 De klarte å lure meg med filmene fra Oblivion for lenge siden, men å spille spillet var ikke like bra. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Gz, allerede sett filmene i en eller annen avis. Spillet ser ikke så verst ut, gleder meg til å prøve det. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 De klarte å lure meg med filmene fra Oblivion for lenge siden, men å spille spillet var ikke like bra. Samme med meg. Magien varte i noen få dager, helt til jeg merket alle feilene som var i spillet. Er utrolig redd det samme skjer med Fallout3 også, og ut ifra det vi har sett så langt, så begynner jeg allerede å merke det. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 De klarte å lure meg med filmene fra Oblivion for lenge siden, men å spille spillet var ikke like bra. Samme med meg. Magien varte i noen få dager, helt til jeg merket alle feilene som var i spillet. Er utrolig redd det samme skjer med Fallout3 også, og ut ifra det vi har sett så langt, så begynner jeg allerede å merke det. Da får du håpe på et moddervennlig spill og ikke spille det før det har gått et år . Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 De klarte å lure meg med filmene fra Oblivion for lenge siden, men å spille spillet var ikke like bra. Samme med meg. Magien varte i noen få dager, helt til jeg merket alle feilene som var i spillet. Er utrolig redd det samme skjer med Fallout3 også, og ut ifra det vi har sett så langt, så begynner jeg allerede å merke det. Da får du håpe på et moddervennlig spill og ikke spille det før det har gått et år . Ettersom jeg har moddet Oblivion siden det kom, så klarer jeg nok å modde bort alt jeg ikke liker med Fallout3 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 De klarte å lure meg med filmene fra Oblivion for lenge siden, men å spille spillet var ikke like bra. Samme med meg. Magien varte i noen få dager, helt til jeg merket alle feilene som var i spillet. Er utrolig redd det samme skjer med Fallout3 også, og ut ifra det vi har sett så langt, så begynner jeg allerede å merke det. Da får du håpe på et moddervennlig spill og ikke spille det før det har gått et år . Ettersom jeg har moddet Oblivion siden det kom, så klarer jeg nok å modde bort alt jeg ikke liker med Fallout3 Så du modder selv . Lagd noen bra mods for Oblivion? Blir nok litt off-topic, men denne tråden er uansett død så gjør ikke noe særlig. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Er med i en mod nå faktisk, Nehrim: At Fates Edge, jobber veldig hardt med den for tiden. Er en egen tråd i Modifikasjoner delen av forumet Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Er med i en mod nå faktisk, Nehrim: At Fates Edge, jobber veldig hardt med den for tiden. Er en egen tråd i Modifikasjoner delen av forumet Skal sjekkes ut . Vurderer nemlig å ta fram Oblivion igjen no (fått meg ny PC så jeg fint greier å kjøre det på fullt med grafikkmods). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg